کد مطلب: 38061
 
درخشان: تلاش می‌کنم تیم را به سطحی که مورد انتظار هواداران است، برسانیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روز چهارمی است که با پرسپولیس کار می‌کنم. تلاش می‌کنم تیم را به سطحی که مورد انتظار هواداران است، برسانیم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۵
درخشان: تلاش می‌کنم تیم را به سطحی که مورد انتظار هواداران است، برسانیم
 
به گزارش زاهدانه ، حمید درخشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه آهن از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) گفت: فکر می‌کنم قسمتی از تیم راه‌آهن متعلق به پرسپولیس است؛ چرا که یک پرسپولیسی خوب به اسم حمید استیلی در این تیم کار می‌کند و افرادی که در این تیم به او کمک می‌کنند، هم پرسپولیسی‌های اصیل هستند. راه‌آهن در بازی قبل نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی داشت اما نتیجه‌ نگرفت. آنها انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارند.
 
وی افزود: بازیکنان ما در این چند روز اعتماد من به خود را زیاد کرده‌اند و با دل و جان تمرین می‌کنند. آنها سرباز پرسپولیس هستند و ان‌شاءالله در جبهه‌های پیش‌رو هم با اقتدار برای تیمشان می‌جنگند. امیدواریم فردا بازی قابل قبولی را انجام دهیم.
 
سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت بازیکنان این تیم که احتمال دارد جدا شوند، گفت: در هفته‌ آینده جلسه‌ای در این رابطه خواهیم داشت؛ چرا که بعضی از بازیکنان نمی‌توانند به ما کمک کنند. به طور مثال پولادی مشکل خدمت سربازی دارد و باشگاه در تلاش است که این مشکل را حل کند. قسمتی از این موضوع دست ماست و باقی‌اش دست نظام وظیفه است. اگر مشکل حل شد که از او استفاده می‌کنیم در غیر این صورت باید برای او جایگزین انتخاب کنیم.
 
درخشان درباره احتمال همکاری علی کریمی با پرسپولیس هم گفت: از کریمی تشکر می‌کنم که جواب ما را می‌دهد. او در صحبتی که با من داشت، فرصت خواست تا روی این موضوع فکر و بهترین کار را انتخاب کند. من هم به دنبال این هستم که کریمی در بهترین حالت به ما کمک کند و دلم می‌خواهد اگر هم به بازیگری برنگشت، خیلی خوب از پرسپولیس خداحافظی کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark