کد مطلب: 37062
 
اقشار مختلف سوریه باید از ارتش حمایت کنند
در شرایطی که ارتش قهرمان سوریه، به پیروزی های خود ادامه می‌دهند و علی رغم تمام مشکلات و بحرانها، امید را در دلها زنده می‌کند و دولت پایداری می‌ورزد، باید شعار تمام ملت سوریه، این جمله باشد: همه ما فدای وطن...همه ما فدای ارتش؛ این امر، موجب نزدیکی پیروزی می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
اقشار مختلف سوریه باید از ارتش حمایت کنند
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روزنامه "الثوره"؛ خیلی‌ها بر این باورند ارتش و نیروهای مسلح سوریه، تنها وظیفه مقابله با تجاوز تروریستی و وحشیانه ی غربی-آمریکایی و اخراج آنها از خاک سوریه را دارند که این عقیده، به طور ناخواسته، ستم است در حق ارتشی که فداکاری های بزرگی انجام داده و می دهد.

چند روز پیش، ارتش سوریه با بازپس گیری منطقه "ملیحه"، تنها امنیت و ثبات را به این منطقه باز نگرداند، بلکه لبخند را بر لب اهالی آن نشاند و این امید را در میان تمام ملت سوریه تقویت کرد که آینده درخشان نزدیک است و به فضل رزمندگان شجاع خود، راه را برای بازگشت مردم به خانه هایشان گشود.

این موفقیت ارتش در منطقه ملیحه، اولین موفقیت نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود و مهمتر از آن این است که این پیروزی راه را برای پیروزی های بعدی می گشاید و شهروندان عرب سوری، اهمیت این پیروزی را به خوبی می شناسند، اما وقتی شبکه های خصمانه، عجولانه با استفاده از تعابیر "عقب نشینی تاکتیکی"، کمبود سلاح و... سعی در توجیه شکست تروریست ها در ملیحه و دیگر مناطق دارند، این موضوع تاید می کند که ای ن شبکه ها، تبلیغات پیشین خود مبنی بر ناتوانی ارتش در بازپس گیری ملیحه و قبل از آن، القلمون و اقصیر را فراموش کرده‌اند.

ارتش ملی سوریه، وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد و با کمترین تجهیزات نظامی و در سخت ترین جگی که تاریخ، مثل آن را به خود ندیده است ، شگفتی می آفریند؛ ولی سوالی که طرح آن ضروری است، اینکه آیا دولت و ملت، پاسخ خوبی به این ارتشی که اگر نبود، دولتی به نام سوریه وجود نداشت، می‌دهند؟ 

دولت، علی رغم حمایت هایی که از این ارتش می‌کنند، ولی در برخی موارد، کوتاهی کرده است، بویژه در خصوص حقوق و نیروهای جایگزینی که باید همواره و موازی با فداکاری های ارتش در راه وطن تقویت شود؛ این غیر قابل قبول است در این موضوع بسیار مهم، با ارتش، مانند دیگر موسسات برخورد شود؛ آنها باید از وضعیت معیشتی خانواده های خود مطمئن باشند تا بتوانند در مقابل تروریسمی که از سراسر جهان برای نابودی سوریه گرد آمده است، مقاومت کنند.

قصد آن نداریم که تمام مسوولیت را بردوش دولتی بیندازیم که با تمام توان پایداری ورزید و به وظیفه ی خود در مقابل تمام ملت سوریه عمل کرده است؛ مقصود گروهای مشخصی در جامعه، بویژه تجار و سرمایه داران است؛ برخی از آنها، وظیفه خود را انجام می‌دهند، ولی بسیاری از آنان، سر خود را در برف فرو برده اند تاچیزی را نبینند؛ امروز انتظار می رود، این افراد نیز به وظیفه ی خود در قبال میهن و ملت خویش عمل کنند که در غیر این صورت، تا ابد، مورد لعن و نفرین ملت خواهند بود.  

در شرایطی که ارتش قهرمان، به پیروزی‌های خود ادامه می دهند و علی رغم تمام مشکلات و بحران ها، امید را در دلها زنده می کند و دولت پایداری می ورزد، باید شعار تمام ملت سوریه، این جمله باشد: همه ما فدای وطن...همه ی ما فدای ارتش؛ این امر، موجب نزدیکی پیروزی می شود که مدت هاست با پیروزی های مداوم ارتش، بدان چشم دوخته ایم.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark