کد مطلب: 36533
 
قطعا پیروزی از آن غزه است
غزه، با شجاعت تمام، خود را در مصاف با جنگی قرار داده است که اثر عمیقی در ساخت تاریخی جدید دارد که با زبان خون نوشته می شود؛ قطعا پیروزی از آن غزه است و آنانی که در تلاشند تا با اعمال جنایتکارانه ی خود، ملت فلسطین را از رسیدن به هدف خود سست کنند، هرگز موفق نخواهند شد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۰
قطعا پیروزی از آن غزه است
 
به گزارش زاهدانه به نقل از "روزنامه الوطن"؛ ما باید این معادله را حفظ کنیم که سقوط غزه به مفهوم اشغال آن توسط اسرائیل ممنوع است و این مسئله، با وجود فداکاری مقاومت، هرگز محقق نخواهد شد. سخنان آیت الله خامنه ای، سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی، همگی بر همین نکته تأکید دارد. همچنین، اگر قرار باشد مقاومت خلع سلاح شود، حتما باید پیش از آن رژیم صهیونیستی که با سلاح خود، اعمال جنایتکارانه و وحشیانه انجام می دهد، خلع سلاح شود. همچنین، باید در خصوص مجازات اتحادیه عرب که در تمام تجاوزات، چه تجاوزات اسرائیل به غزه و چه تجاوز تروریست ها به سوریه و نیز، در ویرانی لیبی مشارکت داشته و دارد، بحث شود.

علی رغم وجود تمام مشکلات، شرایط غزه خوب است؛ از گوشت و خون کودکان، زنان و مردان خود، مقاومتی ساخته است که در تمام تاریخ کم نظیر است و با قدرت و توان بازوی مبارزان خود، تصویر آینده ی منطقه را ترسیم می کند و به زودی در آن، جایگزینی برای اعراب خیانتکار که بیشترین کمک ها را به اسرائیل در انجام وحشیانه ترین جنایت هایش ارائه دادند، بوجود خواهد آمد.

اکنون، تمام دوستان اسرائیل، برای آزادی افسر اسرائیلی اسیر شده به دست نیروهای مقاومت، دخالت و تلاش می کنند...برخی از همین عرب ها، در این کار پیشگام هستند؛ هر کدام به شیوه ی خاص خود، در تلاش است تا رضایت اسرائیل را جلب کند که به زودی، اخبار متنوعی از فعالیت های سران عرب برای آزادی این افسر جنایتکار خواهیم شنید.

ملت فلسطین، هرگز اعرابی را که هویت عربی خود را در گذشته و حال، فروخته اند را فراموش نخواهد کرد... اکنون، مشخص می شود که سرودهای ملی همگی دروغ است، چراکه لحن آن، با میراث ملت بزرگی که در دوره های مختلف، شخصیت های بزرگی مانند جمال عبدالناصر از خود به جا گذاشته اند، سازگاری ندارد.

الوطن در پایان نوشت: غزه، پیروز است؛ به تعداد بالای شهدا نگاه نکنید، بلکه به مقاومت و پایداری آن بنگرید و ببینید که چگونه کودکان و زنان به سپری تبدیل شده اند که پشت مقاومت را محکم می‌کند. غزه، با شجاعت تمام، خود را در مصاف با جنگی قرار داده است که اثر عمیقی در ساخت تاریخی جدید دارد که با زبان خون نوشته می شود؛ قطعا پیروزی از آن غزه است و آنانی که در تلاشند تا با اعمال جنایتکارانه ی خود، ملت فلسطین را از رسیدن به هدف خود سست کنند، هرگز موفق نخواهند شد.
 
 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark