۱
کد مطلب: 35892
 
هولوکاست خونین رمضان غزه
از 17 تیرماه سال 93 مصادف با 10 رمضان 1435 هجری قمری، نبرد سهمگین غاصبان صهیونیستی علیه نوار غزه تحت عنوان صخره سخت آغاز گردیده وشمار قربانیان این تجاوز تا لحظه ی نگارش این مرقومه شامل بیش از 560 شهید و3300 زخمی می باشد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۹
هولوکاست خونین رمضان غزه
 
هولوکاست خونین رمضان غزه

به گزارش زاهدانه به نقل از موج ما ، نوار غزه به باریکه ای درجنوب غربی سرزمین فلسطین گفته می شود که از شمال وشرق به سرزمین های اشغالی واز غرب به آبهای مدیترانه و از جنوب از طریق گذرگاه رفح به کشور مصر محدود است، یعنی محاصره ی کامل (زمینی،دریایی و هوایی) این باریکه توسط اشغالگران.

نوار غزه منطقه ای به طول حدود 40 کیلومتر و عرض حدود 9کیلومتر و مساحتی تقریبا 360 کیلومتر مربع می باشد که جمعیتی بالغ بر 5/1 میلیون فلسطینی را در خود جای داده که پرتراکم ترین نقطه‌ی جمعیتی دنیا به حساب می آید که به عبارتی در هر کیلومتر مربع 4500 نفر زندگی می کنند.

آنچه در این میان درد آور و حیرت انگیز است،سکوت مجامع بین المللی وبیش از آن، دولت های اسلامی منطقه است.

عدم تحرک و اقدام عملی این دولت ها باعث چانه جنبانیدن، از دهان سگ هار منطقه یعنی رژیم حرام زاده،نامشروع،نحس ونجس صهیونیستی شده و آنان را در انجام جنایات ضد بشری خود مصمم تر کرده است به نحوی که حتی درخواست آتش بس 3 ساعته‌ی سازمان ملل را جهت انتقال اجساد و زخمی ها رد می کند.

سکوت محض، سنگین، ننگین،خفت بار و مرگ آور حکومت هاو دولت های به اصطلاح اسلامی عربستان، مصر، اردن، کویت، بحرین،یمن و ... آژیر خطری است که خیلی مهیب تر از گذشته به صدا در آمده و شگرد نخ نمای دموکراسی فرمایشی در این کشور ها را نقش بر آب کرده است.

به نظر می رسد تنها با ادامه‌ی روند بیداری اسلامی در بین ملل مسلمان، می توان چالشی عمیق و جدی برای این سردمداران اسلام آمریکایی ایجاد کرد.

بلاتردید موضوعی که نباید از آن غافل شد، توقع افکار عمومی جهان اسلام و حتی دنیا از جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرسلسله جنبان جنبش های مقاومت در جهان و خاصه دولت یازدهم که خود را مسما به واژه ی پر طمطراق تدبیر وامید کرده است، می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتظار شایسته‌ای است که دولت آقای روحانی که به اذعان بسیاری تحلیلگران وجه دیپلماتیک آن بر دیگر شئونش غلبه دارد، سطح اقدامات خود را در قبال جنگ غزه از موضع گیری صرف و برقراری تماس های تلفنی، به اقدامات عملی و استفاده کردن از ظرفیت هایی همچون جنبش عدم تعهد و تروئیکای بین المجالس کشور های اسلامی،ارتقا دهد،تا بلکه بخشی از غفلت دنیای اسلام نسبت به مسئله ی فلسطین با این گونه اقدامات جبران شود.

قابل ذکر است که اراده ی الهی و پولادین مردمان غزه و توان موشکی گروه های مقاومت فلسطین،رژیم جعلی صهیونیستی را درمانده کرده و باذن الله با رقه های فتح را نوید می دهد.

همچنین برای اولین بار است که تمام سرزمین های اشغالی در تیر رس موشکهای مقاومت قرار دارد.

یکی از رسانه های صهیونیستی با اشاره به وجود سانسور شدید رسانه ای در باب اعلام تلفات این رژیم می نویسد : اگر قوانین جنگی به ما اجازه ی اعلام تلفات را می داد، در سرزمین های اشغالی انقلابی بزرگ صورت می گرفت.

در پایان آرزومند است دولت یازدهم با اقدامات عملی خود، تدبیرش را اثبات و امید را به مردم بی پناه غزه هدیه نماید.

در این راستا پیشنهاد می شود مذاکرات ژنو تا قطع درنده خویی های رژیم غاصب به تعویق افتد و وزیر امورخارجه تمام همت خود را مصروف توقف این جنایت ضدبشری نماید.

نویسنده: م. مسعودی

انتهای پیام./
Share/Save/Bookmark
 
 


 
جلیل
سلام ممنون خوب بود
دست شما درد نکنه (1370)
۱۳۹۳-۰۵-۰۲ ۱۲:۲۷:۲۴