۱
کد مطلب: 33001
 
شمشیرباز ملی پوش ایرانی به گروگان گرفته شد
حامد صداقتی شمشیرباز ملی پوش ایرانی در مسیر جاده ایرانشهر به خاش در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
شمشیرباز گروگان گرفته شده
 
شمشیرباز گروگان گرفته شده
به گزارش زاهدانه ، آقای صداقتی به همراه محمد علی غفاری و مهدی حسینی با یک دستگاه خودرو در حال سفر به چابهار بودند که هدف حمله مسلحانه قرار گرفته اند.

بنابر این گزارشها، محمد علی غفاری به دلیل اصابت گلوله به سرش جان باخته ولی از دو نفر دیگر خبری در دست نیست.

سرهنگ محسن عطار رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان به خبرگزاری مهر گفته است که در ساعت ۱۹/۳۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه یک خودروی پژو پارس در محور ایرانشهر-خاش هدف حمله "اشرار مسلح" قرار گرفت که "بر اثر این حمله یک جوان تهرانی جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران به گروگان گرفته شد."

سرهنگ عطار در عین حال گفته که "از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو اطلاعی در دست نیست."

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تاکید کرده که "بررسی صحنه جرم حاکی از شرارت افرادی ناشناس به قصد گروگان گیری است و لذا کارآگاهان انتظامی تحقیقات گسترده ای را به منظور ردیابی و اطلاع از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو آغاز کرده اند."

هنوز انگیزه این گروگانگیری معلوم نیست اما فراز صداقتی، خواهر آقای صداقتی در گفتگویی با ایسنا گفت که فکر نمی‌کند انگیزه آن سرقت پول بوده است.

او در این باره توضیح داد: "تمام وسایل شخصی و ورزشی آنها در ماشین است. حتی انگشتر، ساعت و زنجیر آنها در ماشین مانده است. کامپیوتر شخصی و موبایل آنها هم در ماشین پیدا شده و تنها خودشان را برده‌اند. هیچ وسیله ارزشمندی را با خود نبرده‌اند."

حبیب الله غفاری پدر محمدعلی غفاری گفته که این سه نفر "اشرار مسلح خودروی این سه جوان را که به قصد سیاحت به این استان سفر کرده بودند مورد اصابت گلوله قرار دادند."

استان سیستان و بلوچستان از مناطقی است که برخی گروههای مسلح در آن فعالیت دارند.

اخیرا چهار مرزبان ایرانی که روز ۱۶ بهمن سال گذشته توسط گروهی ربوده شده بودند، آزاد شدند ولی سرنوشت یک نفر دیگر از مرزبانان معلوم نیست.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
 
 


 
به مولوی بگین آزادش کنه (1219)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۰۹:۵۷:۲۵