کد مطلب: 50768
 
با توجه به گرایش زنان به مواد مخدر؛
دوره آموزشی شناخت مواد مخدر در آرایشگاه های زنانه برگزار شد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان وبلوچستان با توجه به افزایش گرایش زنان به مواد مخدر گفت: دوره آموزشی شناخت مواد مخدر جهت اعضاء صنف آرایشگران زنانه با هدف شناخت عوارض و چگونگی راههای پیشگیری از آن در زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
 
به گزارش زاهدانه، محمد هادی مرعشی در دوره آموزشی شناخت مواد مخدر جهت اعضاء صنف آرایشگران زنانه که با هدف شناخت عوارض و چگونگی راههای پیشگیری از مواد مخدر در زاهدان برگزار شد، یکی از مهمترین وظایف یک فرد صنفی را شناخت خود و وظایفش در قبال جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: غفلت از این دو مقوله مشکلاتی را در وهله اول برای خود فرد صنفی و در وهله دوم برای جامعه ایجاد می کند.
وی بهترین راه مقابله با اعتیاد در جامعه را پیشگیری بیان کرد و گفت: آموزش و فرهنگ سازی در جامعه توسط سازمان های مردم نهاد به راحتی قابل اجراست .
این مسئول با توجه به افزایش گرایش زنان به مواد مخدر افزود: با توجه به اینکه طی چند سال گذشته میزان گرایش بانوان به مواد مخدر افزایش یافته لزوم مبارزه با این موضوع، آموزش از طریق مکان هایی است که بانوان بیشتر با آنجا در ارتباط هستند.
مرعشی در تکمیل این مطلب بیان کرد: در طی این دوره آموزشی مطالبی مربوط به موارد پیشگیری از مصرف مواد مخدر در آرایشگاه های زنانه، درمان و علائم ترک، فروش مواد مخدر در آرایشگاه های زنانه، فروش اینترنتی مواد مخدر و موضوعاتی در رابطه با رفع چاقی ، پوست و غیره آموزش داده شد .
گفتنی است این دوره با هدف شناخت عوارض مواد مخدر و چگونگی راههای پیشگیری از آن در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark