کد مطلب: 43132
 
بمناسبت هفته وحدت
جشنواره پرواز بادبادکها در زاهدان برگزار شد
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان سیستان و بلوچستان گفت : به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) ، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت جشنواره پرواز بادبادکها در زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۰
جشنواره پرواز بادبادکها در زاهدان برگزار شد
 
عباس سلامتی ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : عصر جمعه (19 دیماه ) جشنواره پرواز بادبادکها یمناسبت هفته وحدت در زمین چمن دهکده ورزشی زاهدان برگزار شد.

وی گفت : اين جشنواره با حضور تعدا زیادی شرکت کننده از نقاط مختلف شهرستان زاهدان برگزار شد و خانواده ها به همراه فرزندان خود بادبادکهاي دست ساخته خود را به آسمان فرستادند و از برنامه های شاد و دیدنی حرکات نمایشی رزمی و رقص بومی و محلی دیدن کردند.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان افزود: جشنواره بادبادک ها از سالمترين و شاداب ترين تفريحات خانوادگي در جهان شناخته مي شود و از جنبه روانشناسي و جامعه شناسي کودک ، جشنواره هاي بادبادک و علوم مرتبط با نجوم به دليل ذهنيت پروازگرايي ، براي کودکان و نوجوانان بسيار مفيد و با خلاقيت همراه است .

سلامتی گفت: هدف دیگر از برگزاری این جشنوارها، ایجاد شور و نشاط و گسترش فرهنگ ورزش عمومی بین مردم با استفاده از کمترین امکانات است.وی همچنین ازدیگر اهداف برگزاری چنین جشنواره های را حضور والدین در کنار کودکان در یک روز تعطیل است تا همه بتوانند در این روز در کنار فرزندانشان در فضای شاد و صمیمی روزی شاد را سپری کنند.

وی افزود : در اين جشنواره به 40 نفر از شرکت کنندگان که بهترين طرح ، زيبا ترين طرح و بالاترين پرواز بادبادک را داشتند هدايايي اهدا شد.
جهت دیدن تصاویر کلیک کنید
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark