کد مطلب: 49522
 
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق:
قدرت امروز ایران از برکت خون شهیدان است/ معنویت و دینمداری شاخصه اصلی شهداست
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق با اشاره به اینکه قدرت امروز ایران از برکت خون شهیدان است، گفت: شهدا برای دین خدا مبارزه کرده‌اند و در مسیر خداحرکت کرده‌اند و در نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
 
به گزارش زاهدانه، سردار محمد مارانی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای تیپ تکاورسلمان فارسی که در مسجد جامع زاهدان برگزارشد، اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس به عنوان یک اقدام فرهنگی گامی در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا است.
وی با اشاره به اینکه شهدا با خدای خویش معامله می کنند، گفت: این افتخار بزرگی است که خداوند در قرآن می فرماید خون بهای شهید خود من هستم و هیچ شخصی نمی تواند اجر و ثوابی برای شهدا و مجاهد مشخص کند.
سردار مارانی با اشاره به اینکه مسیر شهدا الی الله و به سمت خدا بوده است، افزود: شهید جان خود را فدای دین اسلام و نایب رهبر می کند.
وی یکی از خصلت های ایثارگران، رزمندگان و شهدا را دینداری عنوان کرد و ادامه داد: شهدای برای دین مبارزه و مجاهدت کردند از اینرو آنها بهترین الگو و سر مشق برای جامعه هستند.
سردار مارانی شاخصه ی اصلی شهدا همچون شهید میر حسینی، محمد زاده، شوشتری، علویان، مرادی و شهدای اهل سنت را معنویت و دینمداری بودن آنها بیان کرد و افزود: در این اوضاع و احوال فرهنگی و سیاسی امروز تنها دین و اخلاص به فریاد ما می رسد و اگر از راه دین جدا شویم همه چیز را از دست داده ایم.
وی با اشاره به اینکه قدرت امروز ایران از برکت خون شهیدان است، گفت: شهدا برای دین خدا مبارزه کرده‌اند و در مسیر خداحرکت کرده‌اند و در نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند.
فرمانده قرارگاه جنوب شرق قدس در پایان خاطر نشان کرد: تمسک به قرآن و دین آن چیزی است که شهدا به دنبال آن بودند از اینرو ما نیز باید این مهم را سر لوحه امورات خویش قرار دهیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark