کد مطلب: 57398
 
در دیدار با خانواده شهدای امر به معروف مطرح شد:
امر به معروف و نهی از منکر از آموزه های دین اسلام است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان با دو خانواده معظم شهدای امر به معروف و نهی از منکر در زاهدان دیدار و از آنها دلجویی نمودند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۰
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) با دو خانواده معظم شهید عرصه امر به معروف و نهی از منکر در زاهدان دیدار و از آنها دلجویی نمودند.

حجت الاسلام مصطفی محامی در این دیدار گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر از آموزه‌های دین اسلام است که در قرآن کریم، سیره اهل بیت(ع) و در شاخصه‌ها و نشانه‌های جامعه اسلامی مورد تأکید بوده است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی قیام حضرت امام حسین(ع) قطعا احیای سنت پیامبر اسلام و به پا داشتن فریضه نماز اول وقت و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجت الاسلام محامی ادامه داد: خوشبختانه این فریضه در جامعه اسلامی خصوصا ایران اسلامی همه ساله به زیبایی گرامی داشته می شود و در همین راستا شهدا و جانبازان عزیزی هم تقدیم نمودیم.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم با گرامیداشت ماه محرم گفت: هفته اول ماه محرم الحرام به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر است زیرا امام حسین(ع) هدف قیامشان را اقامه و احیا این دو فریضه الهی بیان کرده‌اند.

در پایان از خانواده دو شهید معظم جواد نیک گو که درسال 1374 در مشهد و علیرضا خلیلی که در سال 1380 در زاهدان برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر به فیض شهادت نائل آمده بودند، توسط مسئولین استانی تجلیل و تکریم شدند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark