کد مطلب: 37280
 
دولت اوباما بانی تروریسم است
جنگ با تروریسم، سفسطه و دروغ بزرگی است و آمریکا آشکارا ناقض جنگ با تروریسم است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۲
دولت اوباما بانی تروریسم است
 
به گزارش زاهدانه ، پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ در گزارشی به قلم "مایکل چوسودوفسکی" تحت عنوان : "جنگ با القاعده از طریق حمایت از القاعده در سوریه : دولت اوباما بانی تروریسم است" نوشت : در حالی که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا جا پای جرج دبلیو بوش رئیس جمهوری پیشین این کشور گذاشته و به جنگ با تروریسم متعهد شده است ، دولتش هم اکنون آشکارا از نیروهای شبه نظامی در سوریه که بخشی از شبکه القاعده هستند حمایت می کند.

بر اساس اسناد و مدارک ، گفته می شود القاعده زاییده سازمان سیا است که از زمان اوج جنگ شوروی سابق در افغانستان مخفیانه از این شبکه تروریستی حمایت کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا آشکارا از جبهه النصره در سوریه که شاخه ای از القاعده است حمایت می کند.

"ابو محمد الجولانی" سرکرده این گروه به پیروی از ایمن الظواهری سرکرده القاعده متعهد شده است که پس از مرگ اسامه بن لادن جایگزین وی شد.

ترکیه ، قطر ، عربستان سعودی و اسراییل با رایزنی با ناتو و پنتاگون از این گروه حمایت مالی می کنند.

سی ان ان به نقل از منابع اطلاعاتی ، جبهه النصره را مسلح ترین گروه تروریستی در سوریه با حدود ده هزار نیرو معرفی کرد.

این شبکه به جزییات بیشتر اشاره ای نکرد اما این گروه چگونه به مجهزترین گروه تروریستی تبدیل شده و پول و تسلیحات را از کجا آورده است.

حمایت از این گروه بخشی از سیاست خارجه آمریکاست که با رایزنی انگلیس ، کانادا ، آلمان و فرانسه اجرا شده است.

اگرچه به صراحت به نام جبهه النصرت اشاره نشد اما حمایت از شبه نظامیان در سوریه موضوع اصلی بحث در نشست های گروه هشت بود که ژوئن سال 2013 میلادی در ایرلند شمالی برگزار شد.

حمایت واشنگتن از القاعده در سوریه هم اکنون کاملا روشن است و دیگر بخشی از برنامه مخفیانه نیست.
این برنامه بخش اصلی از سیاست خارجه آمریکاست که زیر نظر جان کری وزیر امور خارجه این کشور اجرا می شود.

مسئله "حمایت از شبه نظامیان" در کنگره آمریکا نیز مطرح  می شود و این مسئله هدف طرحی است که پیشتر کمیته روابط خارجه سنای آمریکا آن را تایید کرده است. این کمیته با 15 رای موافق در برابر سه رای مخالف به این طرح پیشنهادی رای موافق داد.

اسراییل نیز در مناطق نزدیک سرزمین های اشغالی در بلندی های جولان از جبهه النصره حمایت نظامی کرده است.

سناتور "راند پل" از کنتاکی که به این طرح رای مخالف داده است هشدار داد : شما امروز متحدان القاعده را حمایت مالی می کنید.

همه می دانند که دولت آمریکا در حال حاضر به طور مستقیم از القاعده حمایت می کند و تصمیم اوباما در این خصوص مشروعیت جنگ با تروریسم را زیر سوال برد.

مدارکی وجود دارد که تایید می کند دستگاههای اطلاعاتی آمریکا از چند سازمان تروریستی حمایت می کند که در فهرست سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه این کشور قرار دارند.

در واقع ، حمایت مخفیانه سازمان های اطلاعاتی غرب از جمله سیا ، ام آی سیکس انگلیس و بی ان دی آلمان ، ابزار ضروری در جنگ با تروریسم بوده است.
این دستگاهها در دوره های مختلف از سازمان های تروریستی در بسیاری از کشورها از جمله یوگسلاوی سابق ، افغانستان ، عراق ، سومالی ، یمن ، لیبی ، سوریه ، نیجر ، مالی ، الجزایر ، مصر و غیره مخفیانه حمایت کردند. در نهایت ، جنگ با تروریسم ، سفسطه و دروغ بزرگی است و آمریکا آشکارا ناقض جنگ با تروریسم است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark