کد مطلب: 57693
 
دستگیری ۱۹ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه/ کشف ۲۲ فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق کشور
با تلاش شبانه روزی پلیس ۱۹ نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۲۲ فقره سرقت کشف شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۵
 
سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۱۹ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان‌های "زاهدان"، "ایرانشهر"، "خاش"، "زابل" و "سرباز" با هماهنگی‌های قضائی در عملیات‌های متعدد این سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی چاقو، قمه، اسپری فلفل و شوکر کشف شد.

سردار قنبری تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه ۳ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد، ۷ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، ۳ فقره سرقت به عنف وجه نقد، یک فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف احشام و ۳ فقره قاپ زنی اعتراف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark