کد مطلب: 57489
 
دستگیری سه شرور تحت تعقیب در عملیات ضربتی پلیس
با تلاش شبانه روزی پلیس امنیت عمومی سه نفر شرور تعقیب مقامات قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳
 
سردارمحمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز گفت: نوزدهم تیرماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی مجر به جرح فردی جوان در یکی از محلات حاشیه شهر زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس مشخص شد که سه مرد جوان و دارای سابقه شرارت در پی نزاع دسته جمعی مردی جوان را با شلیک گلوله سلاح گرم مجروح کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام مخفیگاه این سه جوان شرور را که دائم محل اختفایشان را تغییر می‌دادند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را پیش از هرگونه اقدام خطرناکی در یکی محلات حاشیه شهر زاهدان دستگیر کردند.

سردار قنبری با اشاره به کشف تعداد چهار قبضه قمه بزرگ و یک قبضه قمه کوچک و یک عدد فشنگ شکاری از مخفیگاه متهمان عنوان کرد: تیراندازی منجر به جرح، حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به معرفی این افراد شرور به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark