کد مطلب: 35679
 
شکست تیم فوتسال دانشجویان ایران مقابل برزیل
تیم فوتسال دانشجویان ایران با قبول شکست مقابل برزیل، حریف تیم پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان در اسپانیا شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۸
به گزارش زاهدانه ، علیرضا پهلوان سرپرست تیم ملی فوتسال دانشجویان گفت : تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران که پیش از این با دو پیروزی متوالی مقابل تیم های آلمان و اوکراین صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده بودند شب گذشته برای تعیین صدرنشین گروه B  رو در روی تیم برزیل قرار گرفتند و با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردند .  
 
وی افزود : تیم فوتسال دانشجویان ایران در دو بازی قبلی خود به ترتیب و با نتایج 7 بر 2 و 2 بر یک مقابل تیم های آلمان و اوکراین پیروز شده و صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی مسجل کرده بود .  
 
پهلوان تصریح کرد :بنابراین گزارش در پایان رقابت های مرحله گروهی، تیم های برزیل و ایران به ترتیب با کسب 9 و 6 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم گروه B راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند .  
 
وی اظهار داشت : تیم فوتسال دانشجویان ایران بعد از یک روز استراحت جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پرتغال می رود .  
 
 پهلوان در ادامه گفت :همچنین در دیگر دیدارها در مرحله یک چهارم نهایی اسپانیا - بلاروس ، روسیه - جمهوری چک ، برزیل – تایلند مقابل یکدیگر قرار میگیرند.  
 
وی خاطرنشان کرد :چهاردهمین دوره مسابقات  فوتسال دانشجویان جهان از 22 الی 29 تیرماه  سال جاري در شهر مالاگا اسپانیا برگزار خواهد شد .  
 
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark