کد مطلب: 59302
 
در راستای مقابله با کرونا انجام شد؛
مشارکت گسترده بسیجیان زاهدانی در طرح شهید سلیمانی
حسین بدیع روشن جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان از مشارکت و حضور گسترده بسیجیان زاهدانی در اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا خبر داد‌.
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۱
 
سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز بیان کرد:طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت مبارزه با ویروس کرونا، کاهش‌ میزان مرگ و میر و انجام کمک های حمایتی توسط نیروهای داوطلب مردمی بسیجی و حمایت پرسنل مرکز بهداشت و درمان زاهدان با پایش، غربالگری وآمارگیری خانه به خانه محلات در قالب پنج منطقه در شهر زاهدان تقسيم بندی شده است.

وی افزود: اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت با همیاری نیروهای مردمی داوطلب بسیجی و کاهش میزان بستری، شناسایی افراد در معرض خطر و افرادی که با فرد مبتلا به ویروس کرونا در تماس هستند از جمله اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زاهدان است.


 


 وی خاطرنشان کرد :نیروهای دخیل در این طرح به گروه های حمایتی، مراقبتی و نظارتی تقسيم شده اند که با شناسایی افراد مبتلا و در تماس با بیماران کرونایی این افراد آسیب پذیر از طریق خیرین، گروه های جهادی و نهادها با توصیه های پزشکی گروه های پزشکی در قرنطینه خانگی و تا بهبودی کامل مورد رصد و حمایت قرار گرفته می‌شوند.

وی اذعان کرد: مشارکت و همکاری جهادگرانه نیروهای پایگاههای سلامت مرکز بهداشت زاهدان و داوطلبان مردمی بسیجی شرکت کننده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قابل تقدیر است و مردم نیز تا کنون مشارکت و همکاری خیلی خوبی در این خصوص داشته اند که این خود نویدی است در جهت کاهش میزان مرگ و میر و ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان زاهدان می باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark