کد مطلب: 59124
 
عزمی همگانی برای مهار کرونا؛
حضور ۴۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران سلامت/بسیجیان همچنان پای کار سلامتی مردم هستند
مرادی مسئول بسیج سازندگی سپاه زاهدان از حضور ۴۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران سلامت در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۷
 
امین مرادی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: مرحله جدید رزمایش جهادگران سلامت با حضور ۴۰۰ بسیجی در ۲۱ نقطه از شهرستان زاهدان در حال برگزاری است و این رزمایش گامی برای حفظ سلامت مردم در مقابله با ویروس کرونا است.

وی افزود: تعداد ۴۰ گروه جهادی بسیج در این رزمایش حضور دارند و با هماهنگی مرکز بهداشت زاهدان به توزیع بروشورهای آموزشی مقابله با بیماری کرونا و نصب پوستر های آموزشی در نقاط مختلف این شهرستان می پردازند.

وی خاطرنشان کرد:این گروههای جهادی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای مقابله با بیماری کرونا به صحنه آمدند و علاوه به آموزش و اطلاع رسانی راه های مقابله با این ویروس ، ماسک رایگان بین شهروندان توزیع می کنند.

مرادی تاکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان شهرستان زاهدان با اقداماتی نظیر توزیع کمک‌های مومنانه، ضدعفونی معابر، دوخت و توزیع ماسک رایگان، توزیع بروشور و آموزش راه های جلوگیری از ابتلا به این بیماری به مبارزه با این ویروس پرداخته اند و این جهاد تا ریشه کنی کامل کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج تا ریشه کنی ویرس کرونا در کنار مردم خواهند بود، اذعان کرد: ‌همشهریان عزیز باید با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین با عدم شرکت در تجمعات و مراسمات عزا و عروسی به قطع چرخه انتقال ویروس کمک کنند تا هرچه زودتر از بحران کرونا رهایی یابیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark