کد مطلب: 49770
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:
از توقیف سه خودرو تا دستگیری 2 قاچاقچی در زاهدان/ 600 کیلوگرم تریاک کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف 600 کیلو گرم تریاک در زاهدان گفت: در این راستا سه دستگاه خودرو توقیف و 2 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
 
به گزارش زاهدانه؛ سردار حسین رحیمی در خصوص این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان، اقدام به نگهداری، بسته‌بندی و توزیع موادمخدر در یک واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان می کنند، یک تیم تخصصی از ماموران انتظامی زاهدان بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی گفت: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی، منزل مورد نظر را شناسایی و پس از اطمینان از صحت موضوع از این محل بازرسی کردند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: پس از صحت موضوع یک قاچاقچی دستگیر، 399 کیلو تریاک کشف و دو دستگاه خودرو که از آن‌ها برای انتقال مواد مخدر استفاده می‎شد نیز توقیف شد.
رحیمی در ادامه با اشاره به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در این شهرستان زاهدان بیان کرد: در این عملیات ماموران پاسگاه «تردست»، یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر را در منطقه «چشمه زیارت» شناسایی و توقیف کرده که ضمن دستگیری یک قاچاقچی، 201 کیلو تریاک نیز کشف کردند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark