کد مطلب: 43479
 
اعتماد به جوانان یکی از مهمترین نیازهای جامعه است / 500 انجوی مردمی در کشور فعال است
مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت : یکی از مهترین نیازهای جامعه جوان در کل کشور اعتماد ، احترام و باور جامعه جوان است تا جوانان حداکثر مشارکت را در توسعه کشور داشته باشند .
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۹
 
محمدرضا رستمی
محمدرضا رستمی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : یکی از راهکارهای اصلی در هر جامعه انطباق بین نیازمندی ها و توانمندیها در هر جامعه ای است و همچنین شناسایی ظرفیت های موجود آن منطقه و سپردن این ضرفیتها به مدیریت مردمی است.

وی گفت : راهکار وزارت ورزش و جوانان سپردن کار جوانها به انجویهای جوانان است و در این زمینه در شش ماه اخیر 350 درصد افزایش مشاهده می شود و تا کنون موفق به فعال کردن 500 انجو در سطح کشور بوده ایم .

رستمی افزود : یکی از مهمترین وظایف وزارت ورزش و جوانان سیاست گذاری و برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان است و حوزه ورزش یکی از این است اما باید توجه داشت اوقات فراغت زمانی می تواند در یک جامعه مورد توجه قرار بگیرد که براساس نیازها و علایق آن جامعه شکل گرفته باشد .

وی با اشاره به ضعف های جدی در ارائه فرصتهای فراغتی به جامعه جوان بیلن داشت : در این زمینه بنا به دلایل متعدد فرهنگی و سیاسی ضعف های جدی وجود دارد و در زمینه ورزشی یکی از موانع بزرگ حضور بانوان در میادین ورزشی است و این محدودتها باعث می شود رقابت فرهنگی دچار ضعف شود .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark