کد مطلب: 39861
 
حمله سایبری به شبکه رایانه‌های کاخ سفید
یک مقام ارشد کاخ سفید از وقوع فعالیت های سایبری مشکوک در شبکه رایانه‌ای اقامتگاه رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
حمله سایبری به شبکه رایانه‌های کاخ سفید
 
به گزارش زاهدانه به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد کاخ سفید روز سه شنبه از وقوع فعالیت های سایبری مشکوک در شبکه رایانه ای مورد استفاده اقامتگاه رئیس جمهور آمریکا خبر داد.

این مقام کاخ سفید که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت این فعالیت سایبری مشکوک، شامل استفاده از یک شبکه رایانهای خارج از طبقه بندی های محرمانه توسط کارکنان "دفتر اجرایی رئیس جمهور" می‌شود. وی اعلام نکرد چه کسی مسئول وقوع این فعالیت مشکوک است.

این در حالی است که روزنامه "واشنگتن پست" به نقل از منابع آگاه اعلام کرد بر اساس شواهد موجود، نفوذگرانی (هکرها) که احتملا برای دولت روسیه کار می کنند طی هفته های اخیر توانسته اند به شبکه رایانه ای خارج از طبقه بندی محرمانه کاخ سفید نفوذ کنند.

 این مقام کاخ سفید در ادامه گفت: "اقدامات ما برای مقابله با این فعالیت های مشکوک ادامه دارد باعث شده است برخی از کاربران شبکه رایانه ای کاخ سفید، به صورت موقت دسترسی خود را به این شبکه از دست بدهند."

یک مقام دیگر کاخ سفید نیز در این باره اعلام کرد هیچ نشانه ای دال بر این موضوع وجود ندارد که شبکه های رایانه ای طبقه بندی شده کاخ سفید از این جریان متاثر شده است.
 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark