کد مطلب: 55420
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد
نظارت بر فعالیت اماکن مواد غذایی و آشامیدنی در ایام نوروز/ 12 داروخانه در نوروز فعال است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از آماده باش نیروهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این شهرستان خبر داد و گفت: این دانشگاه در تمام ایام تعطیلات نوروز بر رعایت اصول بهداشتی در اماکن تهیه و عرضه مواد غذایی و آشامیدنی در شهرها و مراکز بین راهی نظارت دارد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۳
 
دکتر محمود رضا میری در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به آماده باش نیروهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این شهرستان اظهار داشت: این دانشگاه در تمام ایام تعطیلات نوروز بر رعایت اصول بهداشتی در اماکن تهیه و عرضه مواد غذایی و آشامیدنی در شهرها و مراکز بین راهی نظارت دارد.
وی با بیان اینکه 13 بیمارستان در محدوده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و 2 بیمارستان در حاشیه این شهر در ایام نوروز فعال می باشند، گفت: دوازده داروخانه خاتم الانبیاء، بوعلی، ابوریحان، آسوده، ولیعصر، توحید، چمران، سنجری، دانش، دکتر ابراهیمی، صالح و سبحان در این ایام آماده ارائه خدمات دارویی به شهروندان و مسافران نوروزی می باشند.
گفتنی است حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه در بلوار بهداشت با شماره تلفن 33446699-054 و همچنین تلفن 33220466-054 در مرکز بهداشت زاهدان واقع در خیابان هیرمند آماده دریافت گزارشات و پاسخگویی به سوالات شهروندان است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark