کد مطلب: 62232
 
شهردار زاهدان خبر داد:
آسفالت ۲ میلیون مترمربع از معابر شهر زاهدان
شهردار زاهدان با بیان اینکه امسال شاخص‌های مربوط به عملیات عمران شهری رشد قابل توجهی خواهد داشت، گفت: آسفالت ۲ میلیون متر مربع از معابر شهر زاهدان آغاز شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمد‌امین براهویی با بیان اینکه عمران شهری نقش مستقیمی در ارتقای کیفیت محیط و افزایش رضایتمندی شهروندان دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه در مجموع هشت میلیون متر مربع از معابر اصلی، پرتردد و خاکی شهر زاهدان نیاز به آسفالت دارد از سال گذشته نهضت آسفالت معابر در این شهر آغاز شد بطوریکه تاکنون این اقدام در یک میلیون متر مربع از معابر شهری عملیاتی شد.

وی افزود: در تداوم این نهضت امسال آسفالت ۲ میلیون متر مربع از سطح معابر زاهدان در دستور کار قرار گرفت و بنا داریم در حدود سه سال تمام معابر مورد هدف را آسفالت کنیم.

شهردار زاهدان اذعان کرد: عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر در قالب بهسازی آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان و ارائه خدمات مطلوب در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات و اقدامات مهم انجام شده در سال گذشته ترمیم نوار‌های حفاری سطح شهر زاهدان برای عملیات گازکشی بود، ادامه داد: طی برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری مجموع نوار‌های حفاری سطح زاهدان آسفالت خواهد شد.

براهویی با اشاره به اهمیت سیمای شهری گفت: سیمای شهری نه تنها در روح و روان انسان مؤثر است، بلکه در ساختار اقتصادی، روابط و مناسبات اجتماعی، وضعیت بهداشتی و سلامت ساکنان آن و در نهایت کیفیت زندگی شهروندان تأثیر مستقیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که آیینه تمام نمای خدمات شهرداری، محل زندگی مردم خونگرم شهر یعنی همان کوچه‌ها و خیابان‌های با صفای این شهر است و شهرداری همواره تلاش می‌کند که محیط پاک و آرام برای زندگی شهروندان فراهم کند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark