کد مطلب: 43369
 
رونالدو: می‌خواهم بهترین بازیکن دنیا شوم
بازیکن باشگاه رئال مادرید و سال فوتبال 2014 بر این باور است که می‌تواند در دنیا برای همیشه جاودانه شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
رونالدو: می‌خواهم بهترین بازیکن دنیا شوم
 
به گزارش زاهدانه ، کریس رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید توانست برای بار سوم عنوان بهترین بازیکن سال دنیا در سال 2014 را کسب کند و برای بار سوم به این عنوان با ارزش دست یابد.

کریس رونالدو برزیلی که برای کسب این جایزه با مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان و لئو مسی فوق ستاره آرژانتینی رقابت می‌کرد در این خصوص گفت: من می‌خواهم از تمام کسانی که به من رأی دادند تشکر کنم. رئیس مربی‌ام در باشگاه رئال مادرید. برای من واقعاً سال فراموش نشدنی بود از اول تا اینکه بتوانم این جایزه را کسب کنم همه چیز برای من متفاوت و بی نظیر بود. من کارم را انجام می‌دهم همانطور که تاکنون آن را انجام داده‌ام تا تلاش کنم و بتوانم به قهرمانی‌های بیشتری دست یابم، من این کار را برای پدر و مادر و پسرم و تمام مردمی که در پرتغال هستند انجام می‌دهم. من هیچ وقت فکر نمی‌کنم که این جایزه را در 3 دفعه پیش چطور کسب کردم چرا که می‌خواهم تاریخ ساز شوم و به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شوم.

رونالدو در این فصل 54 گل را برای باشگاه رئال مادرید در فصل 2014 به ثمر رسانده است و در برابر حریف آرژانتینی خود در باشگاه بارسلونا توانست یک سر و گردن بالاتر قرار گیرد. باشگاه رئال مادرید در فصل 2014 به همراه کریس رونالدو جام‌های کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark