کد مطلب: 31759
 
نوروز بهترین فرصت شناختن سیره فاطمی می باشد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت : امسال سال نو مقارن شده است با ایام دهه فاطمیه و این فرصت بهانه مناسبی است تا ما در آغازین روزهای سال نو توجه و عنایتی خاص به سیره و درس های بزرگ این حضرت داشته باشیم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
 
حجت الاسلام عباس دانشی
حجت الاسلام عباس دانشی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و همچنین تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: عید ایرانیان با نو شدن طبیعت و آغاز فصل بهار حکایت از ذوق و سلیقه بسیار خوب ایرانیان باستان دارد که بهتریت زمان را برای عید خود و آغاز سال نو انتخاب کرده اند .

وی گفت : عید باستانی نوروز در میان اعیاد سایر ملل جهان از جهات گوناگون بهترین می باشد و با توجه به روایات این عید مبنای الهی دارد .

مدیر کل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت : باید سال جدید را یک نعمت و فرصتی الهی بدانیم زیرا یک سال بندگی بیشتر را خداوند به ما اعطا می کند و شایسته است تا بیندیشیم خداوند از ما چه انتظاری دارد و خواسته خداوند چیست تا به آن عمل کنیم .

دانشی با اشاره به مقام حضرت فاطمه (س) در پیشگاه خداوند و رسول اکرم (ص ) بیان داشت : امسال سال نو ما مقارن شده است با ایام دهه فاطمیه و این فرصت بهانه مناسبی است تا ما در آغازین روزهای سال نو توجه و عنایتی خاص به سیره و درس های بزرگ این حضرت داشته باشیم و  آنها را به عنوان الگو و اسوه خودمان قرار دهیم.

وی افزود : عید واقعی برای ما زمانی خواهد بود که ما دست آموز مکتب اولیای الهی و بزرگان دین و ائمه معصومین باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark