کد مطلب: 33747
 
"ناتالی" با زن آرایشگر دستگیر شد/فروش مواد مخدر در خانه مجردی
ناتالی مرد بی رحم خیابان جیحون صبح روز گذشته در هنگام خروج از خانه مجردی اش با دختری به نام مرجان دستگیر شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۶
"ناتالی" با زن آرایشگر دستگیر شد/فروش مواد مخدر در خانه مجردی
 
به گزارش زاهدانه ، در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبني بر اينکه تعدادي از اراذل اوباش در محله خیابان جيحون به سرکردگي فردي بهويت "ناتالي" با سلاح سرد از اهالي و رهگذران زورگيري و اقدام به خريد و فروش مواد مخدر از نوع شيشه مينمايد پرونده ایی در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
به محض تشکیل پرونده تحقيقات جامع ماموران آغاز و در ادامه ماموران بارصدهاي  اطلاعاتی و عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی درخصوص حوزه و زمان فعالیت متهم و همدستانش نهايتا طي چندين ساعت مراقبت پلیسی منزل مجردي متهم در خیابان استاد معين شناسايي و مشخص شد وی با همدستي خانمي آرايشگر به هويت مرجان در خیابان مالک اشتر در امر خريد و فروش مواد مخدر فعاليت داشته و با شرارت و زورگيري موجبات نارضايتي اهالي را فراهم نموده‌اند.
 
در نهایت صبح روز گذشته ساعت 9 اکيپي از عوامل عملیاتی پایگاه هشتم این پلیس با اخذ دستور کتبي از معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای شهيد مقدس اوين متهم را با هويت اصلي "ناصر" معروف به "ناتالی" به همراه خانم مرجان در هنگام خروج از منزل مجردي با یکدستگاه خودرو پرايد دستگير کردند.
 
در بازرسي از خودرو در صندوق عقب يک قبضه چماق کشف و در ادامه از منزل وي با رعايت موازين شرعي و قانوني مورد بازرسي واقع که تعداد 52 عدد پايپ مقدار حدودا 9گرم مواد مخدر ازنوع شيشه مقدار حدودا 14گرم هرويين يک قبضه شبه کلت تعداد 50 عدد لفافه براي فروش مواد مخدر ازمنزل وي کشف وضبط گرديد.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: متهمان ضمن انتقال به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شدند.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark