کد مطلب: 41729
 
معنویت دیروز بی بند و باری امروز
سرو قامتانی دست و دل از همه هستی کشیدند وبه عشق خدایشان و برای اهدای راحتی و آسایش به دیگران جانشان را برکف نهادند و دل به تاریکی زدند تا نور را مهمانی دلها و خانه های دیگران کردند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۴
شهید علی عرب موذن
 
شهید علی عرب موذن

به گزارش زاهدانه ،وبلاگ چفیه های بهشتی نوشت:

سرو قامتانی دست و دل از همه هستی کشیدند وبه عشق خدایشان و برای اهدای راحتی و آسایش به دیگران جانشان را برکف نهادند و دل به تاریکی زدند تا نور را مهمانی دلها و خانه های دیگران کردند.

اینک ما هستیم ویاد جاودان نامهایی که بر سر سفره ی آسمانی نشسته ایم که از ما جز معنوی زیستن چیز دیگری نمی خواهند.

دینی وایمانی زیستن موجب شادی روح آن معلمان ایثارگر خواهد بود.

آری ایثار را باید از پدر ومادر شهیدی آموخت که بر سرمزارفرزندشان سجده شکر برجای می آورند که آنان را به گونه ای تربیت کرده اند که اکنون در کشور باآرامش زندگی می کنند.

آری مادر شهیدی که نام آن محمد علی عرب موذن می باشد زمانی که عکس از او گرفته شد و برای حلالیت بر سرآرامگاه شهید رفتم گفت:فرزندم اگر عکس را در جهت مثبت بکار می برید اشکالی ندارد و این یعنی بلند همتیمادری که برای نام و شهرت نمی خواهد از او نشانی باشد.

آری ما هنوز شهیدانی که سنگر های علم و دانش را محکم داشته اند نشناخته ایم واگر سری به مزار شهدای شهرمان بزنیم خواهیم دید بیشتر شهدا در عرصه فرهنگی وتربیتی مشغول به کار بوده اند و به جبهه های حق علیه باطل مشرف شده اند.

آری شهیدانی بوده اند که  هم در عرصه علم ودانش و هم درعرصه ی جنگ مبارزه می کردند یکی از این شهدای معلم شهید محمد علی عرب موذن بود که به عنوان اولین معلم دینی وعربی راهی جبهه شد و ندای حق را لبیک گفت.

واما امروز....

روز هایی که فقط با آثار زیان بار ماهواره ها ورسانه های مجازی دشمن به سرمی بریم،روز هایی که جوانان مواجه شده اند با بی بند و باری ها از طریق فضای نامناسبی که در آن قرار می گیرند.

آیامی توان این فضا را اصلاح نمود و دوباره به معرفت شهدای دیروز رسید؟؟

امروز مد هایی درجامعه القا شده است که این طرح از دشمنان و از طریق فضا هایی چون ماهواره و ....می باشد.

شاید این سوال پیش آید تقصیر ما چیست؟؟

تقصیر ما این است که استفاده این طرح ها را برای خود میدانیم درصورتی که فقط این طرح ها دست نشان هایشیطان های امروزی  برای برهم زدن حجاب وبی بند و باری ها درجامعه اسلامی می باشد.

آری باید مواظب بود دشمن در همه حالات ما را مورد هدف قرار داده است چه در حالت جنگ سخت وچه درحالتجنگ نرم.

آری اکنون که جنگ نرم درپیش است باید حضور خود را در فضا های جنگ نرم به گونه ای ترتیب دهیم تا با  ابزار های خود جنگ آوران آنان را زمین گیر کنیم وبا نام و یاد شهدای گرانقدر و تجلیل از خانواده هایشان نام و راهشان راسرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

 
Share/Save/Bookmark