کد مطلب: 37859
 
کنسرت شهرام شکوهی در زاهدان برگزار می شود
شهرام شکوهی خواننده پاپ قبل از فرا رسیدن ماه محرم در شهر زاهدان کنسرت برگزار می‌کند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۱
کنسرت شهرام شکوهی در زاهدان برگزار می شود
 
به گزارش زاهدانه ، شکوهی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس پیرامون تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: «در حال حاضر برای برگزاری چند کنسرت در ایران و یک کنسرت در کانادا آماده می شوم ضمن اینکه مشغول آماده سازی مقدمات تازه ترین آلبومم نیز هستم.»

وی ادامه داد: «کنسرت کیش و رشت را قبل از سفر به کانادا برگزار می کنم و بعد از اجرا در کانادا یک کنسرت هم در زاهدان برگزار خواهم کرد.»

وی در خصوص دلیل انتخاب زاهدان برای برگزاری کنسرت اظهار داشت: «همیشه برای انتخاب شهرها به منظور اجرای کنسرت، به ما پیشنهاد می دهند و من به تنهایی در انتخاب شهرها تصمیم گیرنده نیستم. شهر زاهدان هم یکی از شهرهای محروم کشور است و خیلی تمایل داشتم در آن شهر هم اجرایی داشته باشم.»

شکوهی در ادامه تصریح کرد: «مردم ما هنر دوست هستند و باید در مناطق محروم کشور هم کنسرت هایی برگزار شود. مردمان زاهدان هم به موسیقی علاقه دارند و هم زاهدان استاتید بزرگی در عرصه موسیقی دارد؛ به همین منظور زمانی که اجرای کنسرت در زاهدان به من پیشنهاد شد، قبول کردم و در حال حاضر مراحل اداری آن کنسرت در حال اجرا است.

شکوهی در مورد آلبوم جدید خود اظهار داشت: «تازه ترین آلبوم ام را با ۹ تراک (قطعه) منتشر خواهم کرد و ضمن خواندن اغلب تراک ها را هم آهنگسازی و تنظیم می کنم. البته در این کار دوستان دیگری هم هستند که در اصل همان اعضای گروه پیشین ام می باشند. آلبوم را قبل از نوروز منتشر خواهم کرد.»
Share/Save/Bookmark