کد مطلب: 43824
 
هواداران رئال احترام زیادی برای من قائل هستند
سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید می‌گوید هواداران رئال او را دوست ندارند ولی برایش احترام قائلند.
تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۰
هواداران رئال احترام زیادی برای من قائل هستند
 
به گزارش زاهدانه به نقل از فیفا، دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکو این روزها تیتر بسیاری از روزنامه‌های ورزشی می‌باشد.

در سه فصل گذشته اتلتیکو مادرید سیمئونه به عنوان یکی از تیم‌های مطرح اسپانیا و اروپا معرف شده است. این سرمربی یکی از نامزدهای کسب عنوان مربی سال 2014 بود.

شما در لیست سه نامزد نهایی بهترین مربیان سال فیفا قرار داشتید معروف بودن چه اهمیتی برایتان دارد؟

وقتی تمام کارشناسان فوتبال و بازیکنان دنیا از یک مربی شناخت داشته باشند، احساس خوبی ایجاد می‌شود. خیلی خوشحالم که در کنار مربیانی همچون آنچلوتی و یوآخیم‌لو قرار گرفتم. اما بیشتر از همه چیز این اتفاق به من انگیزه کار بیشتر می‌دهد.

در اسپانیا مردم عادت داشتند فوتبال را به 2 شیوه تقسیم کنند. شیوه گواردیولا و شیوه مورینیو. اما با وجود شما تماشاگران فوتبال به شیوه سوم هم عادت کردند. نظرتان در این خصوص چیست؟

این موضوع حقیقت دارد ما شیوه خاص خودمان را داریم.

آیا در سال 2014 تصمیمی گرفته بودید که از آن پشیمان شده باشید؟

در کار و زندگی همیشه تصمیمات اشتباه وجود دارد. اما همیشه باید به گذشته نگاه کرد و از اشتباهات درس گرفت.

آیا استفاده از کاستا در فینال لیگ قهرمانان اروپا جزو اشتباهاتتان نبود؟

فکر نمی‌کنم آن تصمیم اشتباه بود بر اساس موقعیت و شرایط بازی از کاستا استفاده کردیم. روز قبل از آن دیدار گفته بودم کاستا آماده است. قصد داشتم از او 40 الی 50 دقیقه استفاده کنم. تنها مشکل ما در آن دیدار کاستا نبود. آردا توران هم مصدوم بود. اما با همه‌ این حرف‌ها ما یک بازی طرازاول به نمایش گذاشتیم.

پس از آن مسابقه فیلم بازی را دوباره تماشا کردید؟

نه نگاه نکردم. هیچ‌کس نمی‌تواند به عقب برگردد بنابراین بهتر است به گذشته نگاه نکند.

فکر می‌کنید نظر هواداران رئال در مورد شما چیست؟

فکر می‌کنم آنها نظرات مبهمی در خصوص من داشته باشند. از یک سو مطمئن هستم آنها من را دوست ندارند و از سوی دیگر احترام زیادی برایم قائل هستند برایم خیلی پیش آمده که هواداران رئال به سوی من می‌آیند و می‌گویند من طرفدار رئال هستم ولی دوست دارم به شما تبریک بگویم. تیمتان خیلی خوب بازی می کند. در چند فصل اخیر تیم اتلتیکو با انرژی زیادی بازی می‌کند و مردم این موضوع را دوست دارند.

آیا فکر می‌کنید زمانی الکس فرگوسن اتلتیکو شوید؟

من همیشه فکر می‌کنم فردا ممکن است اخراج شوم. بنابراین همیشه تلاش می‌کنم. در لحظه زندگی می‌کنم. در حال حاضر باشگاه اتلتیکو روز به روز قوی‌تر می‌شود و بازیکنان زیادی دوست دارند به تیم ما ملحق شوند. امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.

آیا دوست داشتید سرمربی مسی شوید؟

مسی بازیکن بسیار بزرگی است، اما مانند تمام بازیکنان به تیم نیاز دارد تا بتواند مؤثرتر باشد، در جام جهانی 2014 رابطه خیلی نزدیکی داشتیم و خوشبختانه در حال حاضر مارتینو که شناخت خوبی از مسی دارد، سرمربی تیم ملی آرژانتین است. مارتینو می‌تواند بازیکنانش را برای بهتر بودن تشویق کند. این مهمترین کاری است که یک مربی می‌تواند برای مسی انجام دهد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark