کد مطلب: 60542
 
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی خبر داد؛
نجات چهار نفر از ساکنان آپارتمانی از میان شعله های آتش و دود توسط آتش نشانان
علی نحفی از نجات چهار نفر از ساکنان آپارتمانی از میان شعله های آتش و دود توسط آتش نشانان خبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹
 
به گزارش زاهدنیوز، علی نجفی زاده، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان بیان کرد:ساعت ۱۹:۱۱ عصر امروز حریق خودرو در پارکینگ یک مجتمع چهارطبقه توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات در ابتدا دو خودروی اطفاء حریق به محل حادثه واقع در بلوار انقلاب اعزام کرد.

وی افزود: رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد، حریق در پارکینگ یک مجتمع مسکونی به وقوع پیوسته که سبب آتش سوزی سقف پارکینگ شده و شعله های سرکش آتش و دود حاصل از حریق در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان و واحدهای مسکونی است.

به گفته نجغی، آتش نشانان به محض استقرار در محل حادثه پس از ارزیابی درخواست نیروی پشتیبان داده به صورت همزمان ضمن انجام عملیات اطفای حریق، جستجو برای مصدومین احتمالی را آغاز و چهار نفر از ساکنان ساختمان را از میان دود حاصل از حریق که در طبقات بالاتر محبوس شده بودند خارج کرده و تحویل نیروهای اورژانس جهت بررسی مصدومیت احتمالی داده اند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۶ خودروی اطفاء حریق و ۲۵ نیروی آتش نشان پس از حدود ۲ ساعت تلاش بی وقفه توانستند حریق را تحت کنترل و پس از اطفاء حریق تهویه کامل ساختمان را انجام دادند.

نجفی خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی زاهدان در دست بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark