مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان:

جایگاه‌های ممتاز منطقه زاهدان به ۱۹ باب افزایش یافت

4 دی 1392 ساعت 13:37

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: براساس ارزیابی به عمل آمده در نیمه دوم امسال تعداد جایگاه‌های اختصاصی ممتاز منطقه زاهدان به ۱۹ باب افزایش یافت.


به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی اظهار کرد: از مجموع 37 باب جایگاه عرضه مشمول طرح درجه بندی، 19 باب ممتاز، دو باب درجه یک، سه باب درجه دو، 6 باب درجه سه و 7 باب خارج از درجه شناخته شدند.

وی افزود: تعداد جایگاه‌های ممتاز منطقه در ارزیابی نوبت نخست امسال، 14 باب بوده و در این مرحله به 19 باب افزایش یافته است که این تعداد جایگاه ممتاز 51 درصد از مجموع جایگاه‌های منطقه را در بردارد.

مدیر شرکت نفت زاهدان، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده به مشتریان، افزایش ضریب ایمنی در مجاری عرضه، رفع نواقص موجود در اسرع وقت، رعایت الزامات و استانداردهای تعریف شده و برآورد کارمزد را از جمله اهداف درجه بندی نیمه دوم امسال عنوان کرد.

اعتصامی گفت: برنامه درجه بندی جایگاه‌های اختصاصی هر سال در دو مرحله (هرشش ماه یک مرتبه ) انجام می‌شود در این طرح، جایگاه‌ها براساس استانداردهای تعریف شده در رتبه‌های ممتاز، درجه یک، دو، سه و خارج از درجه قرار می‌گیرد.

منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش، سراوان و 52 جایگاه و فروشندگی سکودار عرضه فرآورده‌های نفتی وظیفه توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخشی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 28846

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdch-6ni.23n6kdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir