کد مطلب: 28846
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان:
جایگاه‌های ممتاز منطقه زاهدان به ۱۹ باب افزایش یافت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: براساس ارزیابی به عمل آمده در نیمه دوم امسال تعداد جایگاه‌های اختصاصی ممتاز منطقه زاهدان به ۱۹ باب افزایش یافت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۷
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی اظهار کرد: از مجموع 37 باب جایگاه عرضه مشمول طرح درجه بندی، 19 باب ممتاز، دو باب درجه یک، سه باب درجه دو، 6 باب درجه سه و 7 باب خارج از درجه شناخته شدند.

وی افزود: تعداد جایگاه‌های ممتاز منطقه در ارزیابی نوبت نخست امسال، 14 باب بوده و در این مرحله به 19 باب افزایش یافته است که این تعداد جایگاه ممتاز 51 درصد از مجموع جایگاه‌های منطقه را در بردارد.

مدیر شرکت نفت زاهدان، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده به مشتریان، افزایش ضریب ایمنی در مجاری عرضه، رفع نواقص موجود در اسرع وقت، رعایت الزامات و استانداردهای تعریف شده و برآورد کارمزد را از جمله اهداف درجه بندی نیمه دوم امسال عنوان کرد.

اعتصامی گفت: برنامه درجه بندی جایگاه‌های اختصاصی هر سال در دو مرحله (هرشش ماه یک مرتبه ) انجام می‌شود در این طرح، جایگاه‌ها براساس استانداردهای تعریف شده در رتبه‌های ممتاز، درجه یک، دو، سه و خارج از درجه قرار می‌گیرد.

منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش، سراوان و 52 جایگاه و فروشندگی سکودار عرضه فرآورده‌های نفتی وظیفه توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخشی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark