نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

پایبندی مردم به نظام حماسه 9دی را رقم زد

7 دی 1397 ساعت 13:35

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پایبندی مردم ایران اسلامی به نظام، باعث رقم خوردن حماسه هایی به مثل 9دی در کشور شده است.


به گزارش زاهدنیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس، افزود: مردمی که انقلاب را به پیروزی رساندند و در جبهه فرزندان خود را در مقابل دشمن قرار دادند، حماسه 9دی را رقم زدند.
وی ادامه داد: 9دی، یکی از بزرگترین حماسه های چهل ساله انقلاب اسلامی در کشور می باشد که باعث ثابت شدن اقتدار نظام در سطح منطقه شده است.
وی تاکید کرد: با آنکه مردم از عملکرد برخی از مسئولان در دولت گلایه مند بوده و در فشار اقتصادی هستند، اما حماسه ساز روزهای قدس، 22خرداد88، 22بهمن، 13 آبان و غیره در تاریخ 40ساله انقلاب اسلامی بوده اند و در انتخابات مختلف نیز ثابت کرده اند که پایبند نظام بوده و خواهند بود.
امام جمعه زاهدان افزود: فتنه سال88 خیلی چیز ها را نشون داد دشمن کمین کرد برای همچین فتنه ای و خواستند از رهبری عبور کنند، اما باید ببینیم رهبری معظم انقلاب چطور توانستند این فتنه را مدیریت کنند و این آشوب را خاموش کنند.
وی با اشاره به ارتحال عالم فقید و ربانی حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی در هفته گذشته، بیان کرد: آیت‌الله شاهرودی در سپهر جریانات سیاسی کشور وارد نشد و خودش را سمت جبهه خاصی وارد نکرد، اما او در طی این چهل سال یک بار اخلاق را زیر پا نگذاشت.
انتهای پیام/


کد مطلب: 56753

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfmedt.w6dvtagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir