کد مطلب: 56753
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
پایبندی مردم به نظام حماسه 9دی را رقم زد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پایبندی مردم ایران اسلامی به نظام، باعث رقم خوردن حماسه هایی به مثل 9دی در کشور شده است.
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
 
به گزارش زاهدنیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس، افزود: مردمی که انقلاب را به پیروزی رساندند و در جبهه فرزندان خود را در مقابل دشمن قرار دادند، حماسه 9دی را رقم زدند.
وی ادامه داد: 9دی، یکی از بزرگترین حماسه های چهل ساله انقلاب اسلامی در کشور می باشد که باعث ثابت شدن اقتدار نظام در سطح منطقه شده است.
وی تاکید کرد: با آنکه مردم از عملکرد برخی از مسئولان در دولت گلایه مند بوده و در فشار اقتصادی هستند، اما حماسه ساز روزهای قدس، 22خرداد88، 22بهمن، 13 آبان و غیره در تاریخ 40ساله انقلاب اسلامی بوده اند و در انتخابات مختلف نیز ثابت کرده اند که پایبند نظام بوده و خواهند بود.
امام جمعه زاهدان افزود: فتنه سال88 خیلی چیز ها را نشون داد دشمن کمین کرد برای همچین فتنه ای و خواستند از رهبری عبور کنند، اما باید ببینیم رهبری معظم انقلاب چطور توانستند این فتنه را مدیریت کنند و این آشوب را خاموش کنند.
وی با اشاره به ارتحال عالم فقید و ربانی حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی در هفته گذشته، بیان کرد: آیت‌الله شاهرودی در سپهر جریانات سیاسی کشور وارد نشد و خودش را سمت جبهه خاصی وارد نکرد، اما او در طی این چهل سال یک بار اخلاق را زیر پا نگذاشت.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark