کد مطلب: 57521
 
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا «انقلاب دوم» بود/ اعتماد به آمریکا ساده لوحی است
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رفتار آمریکاییها از ابتدای انقلاب تا امروز به گونه ای بوده که اعتماد به آنها ساده لوحی است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
 
مولوی نذیر احمد سلامی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز ؛ با اشاره به روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و 13 آبان بیان کرد: این اقدام خداپسندانه که به دست دانشجویان و دانش آموزان انجام گرفت را می توان «انقلاب دوم» در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی ایران نامید.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اعتماد به آمریکا غلط ترین گزینه است، تصریح کرد: مسئولین آمریکا از بدو انقلاب تا امروز رفتاری که نه تنها با ایران بلکه با جهان اسلام داشته اند، نشان داده که غیرقابل اعتمادند و درواقع اعتماد به آنها ساده لوحی است.

وی ادامه داد: آمریکاییها با تشدید تحریم ها به دنبال این هستند تا با فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه مردم ما را وادار به تسلیم کنند اما ملت ایران امسال نیز با شرکت در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان آمریکا خواهند زد.

مولوی سلامی افزود: کسانی که بر طبل ایجاد روابط با آمریکا می کوبند باید بدانند که رفتار آمریکا به گونه ای است که هیچگاه این اعتماد متقابل شکل نخواهد گرفت و با این رفتار آنها، هیچ خردمندی نمی تواند به آنها اعتماد کند لذا اعتماد کردن به آنها ساده لوحی است که اگر محقق شود جز ضرر هیچ عایدی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان نمایش وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان است، گفت: درواقع مشارکت در این راهپیمایی وظیفه ملی و مذهبی همه مردم است و موضوع به صلاح کشور و نظام است و وقتی همه مردم صرف نظر از فرقه، مذهب و گرایش در این راهپیمایی شرکت می کنند، نمادی برای وحدت خواهد بود تا کشورهای دیگر نیز از این وحدت اسلامی الگو بگیرند.

مولوی سلامی درپایان با دعوت آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: 13 آبان یوم الله است و برای اینکه رشادت های جوانان انقلابی در این روز، همواره در اذهان مردم باقی بماند ضروری است که همه آحاد ملت در این راهپیمایی مشارکت حداکثری داشته و آن راپرشورتر از سالهای قبل برگزار کنند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark