کد مطلب: 31466
 
دانلود طرح بنر آماده و لایه باز دهه فاطمیه
طرح لایه باز ارائه شده در این پست یکی دیگر از بنر های طراحی شده برای بنر پشت سن هیئت های مذهبی به صورت کاملا لایه باز و آماده چاپ با فرمت psd ارائه شده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۳
 
طرح لایه باز دهه فاطمیه

به گزارش زاهدانه ، از ویژگی های این طرح لایه باز بنر آماده و قابل ویرایش دهه فاطمیه با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح بنر آماده دهه فاطمیه کاملا لایه باز بوده و شما دوستان می توانید به راحتی هر گونه تغییر مد نظر خود را در هر یک از لایه های گوناگون آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز بنر آماده و قابل ویرایش دهه فاطمیه با فرمت psd بیش از ۸ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش می باشد.
  • این طرح لایه باز بنر آماده قابل ویرایش دهه فاطمیه در سایز ۳۰۰ سانتیمتر در ۲۰۰ سانتیمتر و با رزولیشن ۵۰dpi مناسب برای چاپ بنر می باشد.
  • این طرح لایه باز بنر آماده مناسب برای مراسمات دهه فاطمیه با فرمت psd کاملا اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح لایه باز بنر آماده مناسب برای مراسمات دهه فاطمیه با فرمت psd تنها ۱۳۰ مگا بایت می باشد.

جهت دانلود این طرح لایه باز بنر آماده مناسب برای دهه فاطمیه با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز مناسب بوده و می توانید آن را دانلود کنید.

6 طرح بنر آماده و قابل ویرایش دهه فاطمیه psd

 

دانلود: لینک مستقیم
پسورد : www.vatanphoto.com

دانلود این طرح لایه باز از بنر آماده مناسب برای دهه فاطمیه با فرمت psd و کیفیت بالا

5 طرح بنر آماده دهه فاطمیه psd


Share/Save/Bookmark