کد مطلب: 53255
 
نمایندگان مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:
9دی طومار رذالت اصحاب فتنه را درهم ریخت/ خباثت سران فتنه عامل اساسی مشکلات کشور است/تسلیم فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم
نمایندگان مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص یوم الله 9 دی گفتند: 9 دی روز اطاعت امت اسلامی از دستورات مقام معظم رهبری است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
 
به گزارش زاهدانه، نمایندگان مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص یوم الله 9 دی گفتند: 9 دی روز اطاعت امت اسلامی از دستورات مقام معظم رهبری است.
حسینعلی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه 9 دی را روز اطاعت امت اسلامی از دستورات مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: در این روز مردم با آگاهی و هوشیاری تودهنی محکمی به استکبار جهانی و ایادی داخلی آن به ویژه اصحاب فتنه 88 زدند.

9دی اصحاب فتنه را خانه نشین کرد
وی با اشاره به اینکه برخی از روشنگری جریان 9 دی واهمه دارند، گفت: اصحاب فتنه همه باید واهمه داشته باشند زیرا در این روز تومار رذالت های اصحاب فتنه در هم ریخت و آنها را خانه نشین کرد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به میزان اثر گذاری فتنه 88 در تحریم ها بیان کرد: اساسی ترین مشکلاتی که بعد از جریان 9 دی به وجود آمد به علت فتنه 88 بود از این رو هر چه گرفتاری داریم به علت خباثت سران فتنه است که انجام دادند.
شهریاری ادامه داد: هوشیاری رهبر انقلاب اسلامی بود که تمامی توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را شکست داد.

تسلیم فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم
علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص به خبرنگار زاهدانه گفت: 9دی روز بصیرت ملت ایران است.
وی افزود: ما تسلیم فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم زیرا آنچه که ایشان صلاح بدانند قطعا همان اتفاق خواهد افتاد.
یارمحمدی در خصوص لغو سخنرانی ها در رابطه با روشنگری نهم دیماه نیز بیان کرد: من چیزی در زمینه لغو سخنرانی نشنیده ام اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.
Share/Save/Bookmark