کد مطلب: 40439
 
تعداد 407 خانوار زندانی شهرستان زاهدان تحت پوشش کمیته امداد هستند
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) زاهدان گفت: تعداد 407 خانوار به تعداد 1407 نفر از خانواده های زندانیان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان زاهدان هستند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۹
 
محمود میرامامی
محمود میرامامی در گفت‌وگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: خانواده های نیازمند که سرپرست آنان بنا به دلایلی زندانی شده اند و افراد خانواده  وی تحت حمایت و از مزایای حمایت کمیته امداد بهرهمند می شوند.

وی گفت : اینگونه افراد خطایی به عمد مرتکب نشده و سابقه محکومیت قضایی نیز نداشته و  بدلیل بدهی به پرداخت جریمه یا دیه محکوم شده اند.

میرامامی بیان داشت : تا پایان نیمه اول سال 93  تعداد 407 خانوار زندانی تحت حمایت بوده که 395 خانوار در مناطق شهری و 12 خانوار در مناطق روستایی ساکن هستند و جمعیت خانواده زندانیان تحت حمایت شامل 1410 نفر شهری و 60 نفر روستایی اند که از این تعداد 550 نفر را مردان و تعداد 920 نفر را زنان تشکیل می دهند.

وی افزود : در طی نیمه اول سال 93 مبلغی نزدیک به 2 میلیارد ریال کمک های مختلف بصورت نقد و کالا به مددجویان خانواده های زندانیان پرداخت شده ، که این هزینه ها شامل فرهنگی ، درمانی ، ازدواج ، جهزیه ، اجاره مسکن ، خود کفایی خدمات مددکاری و مشاوره و جبران خسارت و ...  است .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark