کد مطلب: 56739
 
در جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشیم
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، گفت: نیاز است بخش خصوصی در جنوب استان در حوزه بهداشت و درمان سرمایه گذاری انجام دهد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳
 
به گزارش زاهدنیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم آغاز احداث عملیات ساخت بیمارستان 500تخت خوابی زاهدان که در حاشیه این شهر به زمین زده شد، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد تحول بزرگ در حوزه سلامت کشور بوده ایم.
وی بیان کرد: در حال حاضر دو بیمارستان بخش خصوصی در زاهدان در حال احداث می باشد و یک مرکز درمانی نیز توسط آیت الله سیستانی در شمال استان راه اندازی شده و این سرمایه گذاری ها نوید بخش آینده ای درخشان در بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان می باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: در جنوب استان نیز شاهد سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت باشیم تا شاخص های بهداشت و درمان در کنار تلاش دولتمردان ارتقا یابد.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: ساخت هر بیمارستان 500 تخت خوابی هزینه حدود هزار و 200 میلیارد تومانی را به دنبال دارد به طوری که برای سه بیمارستان این استان بیش از چهار هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز می باشد.
احمد علی موهبتی بر مشارکت خیران در کنار دستگاه ها و نهادها در اجرای پروژه های بیمارستان های در دست ساخت سیستان و بلوچستان و با اشاره به درخواست مردم جنوب سیستان و بلوچستان، بر ارتقای دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه با توجه به دربرگیری جمعیت حدود هزار و 300 هزار نفری در جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از مهمترین برنامه های دولت بود که دستاوردهای بزرگی به همراه داشت، نگاه کلی در مجلس مبتنی بر اجرای عدالت درمانی، فراهم کردن تدارکات مالی و توجه به بهداشت و درمان است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark