کد مطلب: 32806
 
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان
طرح بیمه همگانی سلامت در زاهدان افتتاح شد
طرح بیمه همگانی سلامت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان با هدف استحقاق زندگی آرام و بهتر با رفاه، عزت آرامش و امنیت بیشتر در شهرستان زاهدان افتتاح شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
بیمه سلامت
 
بیمه سلامت
به گزارش زاهدانه ، علی اوسط هاشمی امروز در مراسم افتتاحیه طرح بیمه همگانی سلامت در شهرستان زاهدان، با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامی‌داشت هفته مقام زن اظهار کرد: حضرت زهرا(س) از جایگاه بلندی نزد آسمانیان و پیامبر اکرم(ص) برخوردار است.

وی افزود: وقتی این بزرگوار به نماز می‌ایستاد، تابش نمازش چون تابش نور ستارگان و مهتاب برای زمینیان نمایان می‌شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نگاه جامعه کنونی به زن باید پیامبرگونه باشد، بیان کرد: پیامبر مکرم اسلام دقیقا در زمان اوج، توجه و نگاه معنوی خویش را بر دخت گرامی‌اش نمایان کردند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: خداوند تبارک و تعالی انسان را خلق کرد اما تفاوت در میان مرد و زن قائل نشده است.

هاشمی گفت: دین مبین اسلام راحتی پایدار را برای انسان به ارمغان آورده است بنابراین بانوان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) می‌‌توانند به جایگاه حقیقی و ارزش‌های انسانی خود پی ببرند.

وی با بیان اینکه انسان باید نگاهش تنها به امروز نباشد بلکه آینده را برآورد کند، افزود: بیمه سلامت یک نوع اطمینان برای روزهای تنگ و سخت است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بیمه یک نوع تکریم بر حق انسانی است تا هیچ گاه دست محتاج به سمت دیگران دراز نکند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: دولت تدبیر و امید در فاز دوم هدفمندی یارنه‌ها هر چه قدر مردمان همراهی‌شان در انصراف از دریاف یارانه‌ها ضعیف بود اما توجه ویژه‌ای به بخش‌های درمان دارند.

هاشمی با بیان اینکه سیاست دولت امروز، صیانت به حق است بیان کرد: عمومیت یافتن بیمه برای اراده دولت بر این استوار است که هرکس تاکنون از حق بیمه بهره‌مند نشده است اکنون بتواند از مزایای بیمه سلامت استفاده کند.

وی عنوان کرد: وسعت دید دولت در زمینه تکریم است چراکه همگان نیازمند و محتاج این مهم هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیماری دقیقا حکم یک زندان در وجود انسان را دارد گفت: بیمه سلامت نوعی بیمه است که پرداخت یا جبران هزینه‌های مختلف خدمات سلامت اعم از ارتقاء سلامت، پیشگیری، درمان و توانبخشی افراد بیمه شده را می‌پردازد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید بستر به گونه‌ای مهیا شود تا بهداشت و درمان برای این کشور گسترش یابد، افزود: پوشش فراگیری بیمه همگانی به منظور برخورداری عادلانه مردم از خدمات سلامت است.

هاشمی خاطرنشان کرد: متأسفانه افرادی که در مطب‌ها طبابت می‌کنند زیاد از این دفترچه‌ها استقبال نمی‌کنند و این نگاه را باید در جهت همدردی با فرد بیمار تسکین داد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark