کد مطلب: 33283
 
پنجمین جشنواره دانشگاهی حرکت در زاهدان به کار خود پایان داد
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره حرکت و دومین جشنواره رویش گفت: پنجمین جشنواره دانشگاهی حرکت و دومین جشنواره دانشگاهی رویش از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود به کار خود پایان داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
پنجمین جشنواره دانشگاهی حرکت در زاهدان به کار خود پایان داد
 
به گزارش زاهدانه ، فرزاد فتحی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه این جشنواره‌ها در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: جشنواره حرکت با حضور انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های سیاسی و اقوام ایرانی برگزار شد که حضور پرشور دانشجویان و حرکت رو به جلوی انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی کاملا مشهود بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بوستان فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: از جمله ویژگی این جشنواره، کادر اجرایی آن تماما دانشجو بودند که تمامی برآوردها، تخصیص‌ها، هزینه‌ها، خریدها و تصمیم‌گیری‌های مهم توسط این قشر انجام شد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره دانشگاهی حرکت اضافه کرد: محورهای اختتامیه این جشنواره، گزارش کار از جشنواره، عملکرد انجمن‌های علمی و اهدای تندیس به برگزیدگان عوامل اجرایی و انجمن‌هاست.

فتحی بیان کرد: اهدا 31 تندیس به برگزیدگان و رتبه دوم و سوم انجمن‌های علمی و انتخاب یک کانون از بین کانون‌های فرهنگی، زیباترین غرفه و غرفه‌های برتر از جمله برنامه‌های اختتامیه است.

وی با اشاره به اینکه 31 تندیس در مراسم اختتامیه به برگزیدگان پنجمین جشنواره حرکت اعطا می‌شود، گفت: این جشنواره فرصتی را ایجاد کرد تا یک‌سال فعالیت انجمن‌ها در حوزه اختراعات، ابتکارات، مسابقات ملی، همایش و کارگاه‌های آموزشی به نمایش گذاشته شود.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره دانشگاهی حرکت تصریح کرد: پنجمین جشنواره دانشگاهی حرکت که با حضور انجمن‌های علمی دانشگاه و با داوری هیئت داوران براساس آیین‌نامه اجرایی جشنواره برگزار شده بود در 16 شاخه انجمن‌های برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

فتحی خاطرنشان کرد: برگزیدگان هر شاخه از 16 شاخه انجمن‌های علمی به مرحله کشوری هفتمین جشنواره ملی دانشگاهی حرکت که آبان ماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

در پایان این مراسم تعداد 31 تندیس به نفرات برگزیده و دوم و سوم انجمن‌های علمی اعطا شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark