کد مطلب: 32923
 
فیلترینگ "واتس آپ" تصویب شده است/ وایبر: اختلالات امروز جهانی است
دبیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: فیلترینگ«واتس آپ» تصویب و به وزارت ارتباطات اعلام شده است،‌ بنابراین دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لازم‌الاجراست و عدم اجرای آن جرم محسوب می‌شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۷
به گزارش زاهدانه ، با اشاره به تصویب قانون فیلترینگ در مورد نرم افزار «واتس آپ»‌ اظهار داشت: این قانون در انتهای سال گذشته به تصویب رسیده ولی هنوز زمان دقیق اجرای آن مشخص نیست.

وی با بیان این که دستور فیلترینگ«واتس آپ» صادر شده است، افزود: متاسفانه وزارت ارتباطات تاکنون این دستور را اجرایی نکرده است.

خرم آبادی تاکید کرد:‌ دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لازم‌الاجراست و عدم اجرای آن جرم محسوب می‌شود.

دبیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص اختلالات امروز نرم افزار «وایبر» اظهارداشت: کمیته فیلترینگ در این مورد هیچ دخالتی نداشته و همانطور که در سایت ها اعلام شده اختلالات امروز این نرم افزار، جهانی است.


وایبر:

اختلالات امروز، جهانی است

 

به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران، از صبح امروز سه شنبه(9 اردیبهشت ماه) اخباری در میان برخی از سایت‌های خبری و  کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، مبنی بر اینکه نرم‌افزار گفتگوی موبایل‌محور وایبر فیلتر شده است.

اما شرکت وایبر در صفحه رسمی خود علت عدم دسترسی به این نرم‌افزار را اختلالات جهانی دانسته است.

بر اساس این خبر وایبر در صفحه توئیتر خود نوشته است:"ما در حال کار برروی این مشکل هستیم تا بتوانیم همه را دوباره به اپلیکیشن وایبر متصل کنیم. از اینکه با صبر خود ما را یاری می‌کنید متشکریم.



چند ماه پیش نیز چنین مشکلی برای برنامه وایبر بوجود آمده بود که این اختلال ضعف 24ساعت برطرف شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark