کد مطلب: 52309
 
امام جمعه نصرت آباد:
شخص سکوت کننده در مقابل جنایت های عربستان گنهکار است
امام جمعه نصرت آباد گفت: هر کس در مقابل جنایت های عربستان سکوت کند گنهکار و مقصر است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
 
مولوی جان داد نارویی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه ضمن محکوم کردن جنایت های آل سعود اظهار داشت: از نظر شرع و دین اسلام جایز نیست عده ای را به ناحق به خاک و خون کشید از اینرو عربستان با جنایت هایی که در حق مردم مظلوم و بی گناه انجام داده محکوم است.
وی عربستان را نوکر آمریکا خطاب کرد و گفت: آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود و برای به جان هم انداختن و نابودی مسلمانان، مهمات جنگی از قبیل اسلحه، توپ، تانک و غیره را در اختیار آل سعود می گذارد.
امام جمعه نصرت آباد با بیان اینکه استکبار جهانی از نظر شرع و اسلام محکوم است، افزود: در واقع عربستان با چنین اقدامات و جنایت هایی که انجام می دهد به اسلام پشت کرده و بر خلاف آن عمل می کند.
وی با اشاره به جمله " بای ذنب قتلت" گفت: آیا از افرادی که دم از حقوق بشر و آزادی می زنند سوال می شود که این اقدامات چرا انجام می شود؟ قتل عام مسلمانان اعم از زن و مرد، پیر و جوان از نظر جامعه اسلامی محکوم است.
مولوی نارویی با اشاره به سکوت عده ای در داخل وخارج از کشور در این راستا بیان کرد: سکوت برخی در این مقطع جایز نیست و هر کس سکوت کند گنهکار و مقصر است؛ باید همانگونه که امام حسین(ع) بر علیه ظلم و ستم قیام کردند ما مسلمانان هم آماده باشیم و این جنایت ها را محکوم کنیم.
امام جمعه نصرت آباد با بیان اینکه در پشت پرده حمله عربستان به یمن، دست های پلید آمریکا دیده می شود، افزود: کسی که اسلام را قبول داشته باشد چنین جنایت هایی را محکوم کرده و قبول نمی کند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark