کد مطلب: 48763
 
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان:
کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: ماموران یگان تکاوری کوله سنگی پس از توقیف یک دستگاه تانکر نفتکش موفق به کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید شدند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
 
به گزارش زاهدانه، قاچاق سوخت معضلی که همواره پهناورترین استان کشور را به دلیل همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان دچار مشکلات زیادی کرده است که عمده تبعات ناشی از آن تهدید اقتصاد ملی و ایجاد بحران در نظام های اجتماعی، بهداشتی، فرهنگی، مالی، امنیتی و غیره است.
تردد خودروهای حامل سوخت قاچاق همواره عمده معضل ترافیکی محورهای مواصلاتی در سیستان و بلوچستان است که هر سال خسارت‌های فراوانی به شهروندان وارد کرده بگونه ای که روزانه خبرهای زیادی مبنی بر تصادفات جاده ای که حاصل برخورد با ماشین های حمل قاچاق سوخت است شنیده می شود که در پی آن نیز خانواده های زیادی عزادار شده اند.
اینبار نیز بعلت فصل سرما و یخبندان عده ای سود جو اقدام به قاچاق نفت کرده و این مهم در صورتی است که مردم این خطه از کشور خود نیاز شدیدی به نفت برای گرمای خانه های خود در فصل زمستان دارند.
در این رابطه فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف 30 هزار لیتر نقت قاچاق در زاهدان خبر داد و گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد با قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی، ماموران یگان تکاوری کوله سنگی در حین کنترل خودرهای عبوری در محور زاهدان – مشهد به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک شدند.
سرهنگ غلامرضا جعفری در پی این خبر گفت: ماموران پس از توقیف این خودرو در بازرسی از این تانکر موفق به کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید شدند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark