کد مطلب: 47629
 
فرماندار جدید زاهدان معرفی شد
در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات فرمانداری زاهدان برگزارشد، مجتبی خانجانی بعنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و مشغول به فعالیت شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
 
به گزارش زاهدانه، مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مجتبی خانجانی که چندی پیش طی حکمی از سوی وزیر کشور بعنوان فرماندار جدید شهرستان زاهدان معرفی و مشغول بکار شد، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با 21 سال سابقه خدمت در بخش های مختلف از جمله وزارت کشور و شهرداری تهران امیدوار هستم تا بتوانم با همکاری تمامی نهاد ها و ارگان ها به اهداف عالیه نظام اسلامی و دولت دست یابم.
وی با بیان اینکه در دو منطقه اصلی و استراتژیک تهران بعنوان معاون شهردار در حال خدمت بوده است، گفت: در استانهای کردستان و سیستان و بلوچستان بعنوان رئیس اداره سیاسی و رئیس اداره انتظامی مشغول به ارائه فعالیت بوده و هم اکنون نیز مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری سیستان و بلوچستان را برعهده دارد.
شایان ذکر است که مجتبی خانجانی متولد 1354 دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش محیط زیست و دانشجوی دوره دکترا است که سوابق مختلفی در استان های تهران، کرمانشاه، کردستان و سیستان و بلوچستان در کارنامه خود دارد.
همچنین وی بعنوان رئیس ادار کل حراست و رئیس کارگروه تخصصی حوادث و بلایای طبیعی محیط زیست شهری شهرداری منطقه سه تهران، معاون خدمات شهری، قائم مقام ستاد پیشگیری و مدیریت بحران و غیره نیز بوده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark