کد مطلب: 57150
 
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مطرح کرد:
رئیس آموزش و پرورش سرباز در جمع متهمین اختلاس گر/تحقیات وزارت اطلاعات در مورد اختلاس5میلیاردی
براساس تحقیقات اولیه صورت گرفته، رئیس آموزش و پرورش سرباز، درجمع متهمین اختلاس 5میلیاردی این اداره که به تازگی کشف شده، قرار دارد.
تاریخ انتشار : شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۹
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام علی موحدی راد در جمع خبرنگاران، افزود: اخیرا بودجه ای به اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای حوزه سواد آموزی، تخصیص داده شده بود که این اداره کل بودجه را تقسیم و به هر منطقه آموزش و پرورش استان میزان اعتباری را واریز کرد، در این بین نیروهای سربازان گمنام پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر این که در حوزه آموزش و پرورش سرباز یک اختلاف مالی وجود دارد موضوع را در دست بررسی قرار داده و براساس برآورد اولیه این اختلاف مالی در حدود 5میلیارد تومان می باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص یک پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل و بازپرس ویژه آن نیز دستوراتی را برای دستگیری 5 نفر از عوامل این اختلاس صادر و نیروهایی در این زمینه به شهرستان سرباز مراجعه و 5 نفر از متهمین این پرونده را دستگیر کردند که متاسفانه یکی از متهمین، رئیس آموزش و پرورش این شهرستان بوده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر متهمین با قرار بازداشت موقت در اختیار مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفتند تا تحقیقات بیشتری بر روی این پرونده صورت پذیرد اما احتمال دارد پس از انجام تحقیقات لازم تعداد متهمین و یا مبلغ موضوع اختلاس تفغییر پیدا کند.

وی در پایان گفت: در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه از طریق رسانه های جمعی و گروهی خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark