کد مطلب: 56737
 
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی سه بیمارستان در سیستان و بلوچستان
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی روز گذشته عملیات اجرایی بیمارستانهای شهرستانهای چابهار، ایرانشهر آغاز شده و و امروز نیز عملیات احداث بیمارستان زاهدان از دقایقی دیگر آغاز می شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳
 
به گزارش زاهدنیوز، سید حسن قاضی زاده هاشمی با حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع زاهدان، افزود: دولت اهتمام ویژه ای به بخش سلامت در سیستان وبلوچستان دارد و در این راستا آغاز عملیات اجرایی سه بیمارستان در این استان با ظرفیت بیش از هزار و500 تخت در کشور را در طی 24ساعت گذشته شاهد هستیم که در نوع خود بی نظیر است.
وی با اشاره به سفر روز گذشته خود به جنوب استان، گفت: بیمارستان 540تحت خوابی چابهار از طریق فروش برخی از اراضی وزارت بهداشت در این شهرستان کلنگ زنی شد که با تدبیر استاندار و همت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه عملیات اجرایی آن آغاز شده و امیدواریم در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد و مردم این خطه از کشور بتوانند خدمات درمانی را به راحتی و به بهترین شکل ممکن دریافت کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان540تحت خوابی ایرانشهر در روز گذشته، تصریح کرد: 50درصد بودجه مورد نیاز بیمارستان 540تخت خوابی ایرانشهر نیز با نگاه ویژه مقام معظم رهبری تامین شد و مابقی اعتبار لازم نیز با همت استانداری و وزارت بهداشت اختصاص می یابد که طبق پیش بینی ها قرار است این بیمارستان نیز ظرف مدت 3 سال بهره برداری و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.
این مسئول خبر از کلنگ زنی بیمارستان 500تخت خوابی زاهدان تا دقایقی دیگر داد و گفت: طی امروز بزرگترین ساختمان اداری استان سیستان و بلوچستان با 30 هزار متر مربع زیر بنا در زاهدان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark