کد مطلب: 39745
 
اصل مکتب ما امر به معروف و نهی از منکر است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید جلوه توانایی شما در احیاء امر به معروف و نهی از منکر است .
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
 
به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته گرامیداشت احیاء امر به معروف و نهی از منکر که با حضور معاونان و مدیریت‌های ستاد احیاء استان در محل بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر مرزبندی ندارد و نمی‌شود آنها را منحصر به تشیع، تسنن و دیگر ادیان و مذاهب دانست، بلکه امر به معروف و نهی از منکر امری لازم الاجرا در هر جامعه است و همگان باید در حد توان خود برای نهادینه شدن و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در هر جامعه‌ای که زندگی می‌کنند، تلاش کنند.
وی گفت : فلسفه عاشورا احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود و انقلاب اسلامی ما هم ریشه در همین امر دارد.

وی ادامه داد: تنها یک ستاد نمی‌تواند برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کند و مشارکت همه برای نهادینه شدن این دو امر مهم امری لازم است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه وضع سیستان و بلوچستان نسبت به دیگر نقاط کشور در بخش منکرات خوب است، بیان کرد: در سال‌های اخیر متأسفانه شاهد افزایش منکرات در سطح جامعه هستیم و باید تلاش کنیم تا معروفات را ترویج کرده و جلوی منکرات را نیز بگیریم.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تأکید کرد: ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در اجرای برنامه‌ها، تقسیم‌بندی درسی انجام دهد و در این راستا از کمک و یاری تمام بخش‌های دولتی و مردمی بهره ببرند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark