کد مطلب: 36342
 
نامه سردار سلیمانی نشان می‌دهد مسئله فلسطین جزئی از انقلاب اسلامی ماست
جانشین قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت، گفت: نامه سرلشگر سلیمانی پیام همه محرومان و مستضعفان و معتقدان به ولایت فقیه و لبیک به ندای مقام معظم رهبری است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
نامه سردار سلیمانی نشان می‌دهد مسئله فلسطین جزئی از انقلاب اسلامی ماست
 
به گزارش زاهدانه ، "حمیدرضا کفاش" جانشین قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور درباره نامه اخیر سرلشگر سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی به مقاومت اسلامی فلسطین اظهار داشت: اگر به پیام حضرت امام خمینی(ره) پس از پذیرش قطعنامه 598 توجه کنید، ایشان درآنجا تصریح فرمودند، که جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت و این پیش‌بینی حضرت امام (ره) بود.  
 
جانشین قرارگاه مرکزی راهیان نور افزود: مسئله فلسطین و مقابله با رژیم کودک‌کش جزئی از انقلاب اسلامی ما است و از روز اولی که حضرت امام (ره) شعار ضدیت با شاه را مطرح فرمودند، اعلام کردند که شاه نوکر آمریکا و صهیونیست‌ها است، یعنی گام بعدی انقلاب اسلامی مقابله با آمریکا و صهیونیسم است.  
 
کفاش تصریح کرد: این موضوع را به هیچ وجه نمی‌توان از فلسفه انقلاب اسلامی جدا کرد و سردار سلیمانی شجاع و پیرو ولی فقیه هم در نامه خودشان به این نکته اشاره و اعلام کرده‌اند که ما فلسطین و غزه مظلوم را تنها نخواهیم گذاشت.  
 
معاونت پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: جلوتر از این نامه، مقام معظم رهبری اعلام صریح کردند، که ما باید هرگونه کمکی اعم از غذایی، دارویی، نقدی و حتی سلاح که مورد نیاز فلسطین و غزه هست را انجام دهیم، زیرا همه اینها حمایت از مظلوم است که مورد ظلم واقع شده‌اند.
 
کفاش اظهار داشت: رژیم آدم‌کش صهیونیستی به نسل‌کشی بچه‌ها می‌پردازد و با سبوعیت و خشونت تمام زمینه را برای از بین بردن نسل مسلمانان در فلسطین فراهم می‌کند و پیام مقام معظم رهبری اتمام حجتی بود مبنی بر اینکه اعتقاد ما در جمهوری اسلامی ایران و موضع این نظام حمایت از مظلوم است و به هر شیوه‌ای که بتواند این حمایت را انجام می‌دهد.  
 
وی افزود: این پیام در پی لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری بود.  
 
جانشین قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: در همین رابطه آموزش و پرورش هم به حول و قوه الهی در سال تحصیلی جدید در اول مهرماه حمایت از کودکان غزه را در دستور کار قرار خواهد داد که هم به شکل رسمی و دل نوشته‌های بچه‌ها خطاب به هم‌نوعان خود در غزه و هم اینکه کمک‌های مالی را به شکل گسترده ساماندهی خواهیم کرد تا بچه‌ها بتوانند آن کمک‌های مالی خود را که از نظر رقم شاید کم باشد اما از نظر معنوی بسیار دارای ارزش بالاست وهمچنین فرهنگیان عزیزمان همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان دهیم.  
 
کفاش اظهار داشت: نامه سرلشگر سلیمانی اعلام موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران، مستضعفان، محرومان و معتقدان به نظام و پیروان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است و تاکنون نیز همین‌طور بوده و انصافا سران مقاومت در فلسطین در بیانیه‌های اخیر خودشان اعلام تشکر از جمهوری اسلامی ایران کردند.
 
وی افزود: در فضای تبلیغاتی و کانال‌های تلویزیونی عربی ما به صورت 24 ساعت مظلومیت مردم غزه را پخش می‌کنند و واقعا کار تبلیغاتی صدا و سیمای ما بی‌نظیر است.  
 
جانشین قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور خاطر نشان کرد: کار کمک‌رسانی نیز انجام می شود، اما متأسفانه رژیم کنونی مصر مانع از رسیدن کمک‌های دارویی و غذایی به مردم غزه شده و گذرگاه رفح را باز نکرده و با تأخیر عمل می‌کند. 

وی افزود: مردم، حکومت، سپاه، بسیج، صدا و سیما، دستگاه‌های دولتی و NGO‌ها و نیروهای مردمی حامی فلسطین تا الان سنگ تمام گذاشته‌اند،و نقطه اوج آن روز راهپیمایی روز جهانی قدس بود که در سطح دوره‌های گذشته بی‌نظیر بود که نشان دادند حامی آرمان‌های اسلامی در رابطه با حمایت از قدس شریف هستند.  
 
وی در پایان اظهار داشت: امیدوار هستیم که انشاءالله حرکت مردم روز به روز گسترده‌تر شود و پیش بینی‌های امام خمینی(ره) و آزادی فلسطین که فرمودند جنگ ما نابودی اسرائیل را درپی خواهد داشت یکی یکی همه محقق شوند، که قطع به یقین پیروزی فلسطین درآینده اتفاق خواهد افتاد و صهیونیست‌ها خود را به ورطه‌ای انداختند که راه خروجی از این ورطه نخواهند داشت.  

انتهای پیام/  
 

Share/Save/Bookmark