کد مطلب: 56458
 
ماه محرم بهترین زمان رواج امر به معروف و نهی از منکر است
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳
 
زاهد نیوز/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: بهترین زمان و بستر برای امر به معروف و نهی از منکر و تبیین فلسفه این فریضه الهی ماه محرم است چرا که امام حسین (ع) در این ماه برای انجام این واجب الهی به سوی کربلا رهسپار شد.
محسن اکبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه تبیین برنامه های امر به معروف و نهی از منکر است که تلاش داریم فلسفه قیام عاشورا را در هفته امر به معروف تبیین کنیم.
وی افزود: مردم ایران اسلامی بهترین معروف را در اختیار دارند و امیدواریم بتوانیم در سایه این بزرگترین معروف مردم را با شرایطی که دشمن به نوعی میخواهد در جامعه اسلامی ورود کند جامعه را ایمن کنیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر نهادینه سازی همه جانبه فرهنگ امر به معروف است که در این راستا چند برنامه محوری داریم.
وی تشکیل شورای سیاست گذاری استان، تشکیل جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزاری همایش بازار اصناف و جامعه اسلامی، تجمع طلایه داران یاوران که آمران امر به معروف در نماز جمعه، همایش طلایه داران امر به معروف با حضور سخنران از مرکز، نشست کمیته خواهران برای خواهران اثر گذار در بحث امر به معروف و برگزاری مسابقه‌های مختلف در این ایام از مهمترین برنامه های این گرامیداشت این فریضه است.
منبع:آخرین خبر
Share/Save/Bookmark