کد مطلب: 53668
 
در گفت وگو با مولوی ها اهل سنت زاهدان مطرح شد
اعتماد دولتمردان به آمریکایی ها نشان از فاصله آنها با آرمان های اصلی انقلاب دارد/ برجام برنامه هسته ای را به سمت ضعف می کشاند
جمعی از مولوی های اهل سنت زاهدان در یکسالگی برجام بیان کردند: اجرای برجام تاکنون هیچ تاثیری در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد نکرده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۸
 
به گزارش زاهدانه، جمعی از مولوی های اهل سنت زاهدان در یکسالگی برجام بیان کردند: اجرای برجام تاکنون هیچ تاثیری در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد نکرده است.

برجام تاثیری در وضعیت اقتصادی و معیشتی ایجاد نکرد
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه در این خصوص اظهار داشت: علی رغم یکسال از اجرای برجام تاکنون تغییری در وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم به وجود نیامده است.
مولوی عبدالغنی دهانی با بیان اینکه آمریکا بدعهد و عهد شکن است، گفت: بارها از زبان امام راحل و رهبر انقلاب شنیده ایم که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد اما اینکه برخی از دولتمردان به آمریکا اعتماد کرده یا از روی سادگی آنهاست و یا اینکه از آرمان های اصلی انقلاب فاصله گرفته اندو گرنه هرگز نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

اثبات بدعهدی آمریکا دستاورد برجام است

وی افزود: پس از برجام اگر به سمت دیدگاه های مقام معظم رهبری حرکت کنیم قطعا برنامه هسته ای ایران پابرجا خواهد بود.
مولوی دهانی یکی از دستاوردهای برجام را بدعهدی آمریکا دانست و ادامه داد: برجام برنامه هسته ای ما را به سمت ضعف می کشاند.

دانش هسته ای حق مسلم ایران است
امام جمعه اهل سنت نصرت آباد نیز در این خصوص به خبرنگار زاهدانه گفت: برجام تاکنون تاثیری در وضعیت اقتصادی ایجاد نکرده است لذا تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عمل به اقتصاد مقاومتی است که بارها رهبر انقلاب به آن اشاره کرده اند.
مولوی جان دادنارویی افزود: در برجام ما به تمامی تعهدات خود پایبند بودیم اما آمریکا بدعهد و بدپیمان بود.
وی با بیان اینکه آمریکا غیر قابل اعتماد است، تصریح کرد: مردم باید ولایت مدار، بصیر، هوشیار و آگاه باشند زیرا اثبات بدعهدی آمریکا یکی از دستاوردهای مهم در برجام بود.
مولوی نارویی با بیان اینکه دانش هسته ای حق مسلم ایران است، ادامه داد: پس از برجام نیز برنامه هسته ای ایران همچنان به قوت خود ادامه خواهد داد و پابرجا می ماند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark