کد مطلب: 30726
 
معاون فرمانداری زاهدان:
فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک امری ضروری است
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زاهدان خواستار فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۲
فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک امری ضروری است
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، عبدالرحمان شهنوازی در جلسه شورای ترافیک شهرستان زاهدان اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود.

 
وی افزود: بمنظور روشنایی کامل مسیر بزرگراه خلیج فارس تا ایام عید و سال جدید اداره برق با همکاری اداره راه و شهرسازی زاهدان اقدامات لازم را معمول و همچنین روشنایی مسیر فلکه خاتم تا بهشت مصطفی نیز در دستور کار قرار گیرد.

 
شهنوازی ادامه داد: مدیریت امور برق نسبت به روشنایی محوطه و مساجد بین راهی اقدام کند و پیرو مصوبات جلسه گذشته در خصوص رفع همه مواردی که در بزرگراه خلیج فارس احتمال وجود حادثه وجود خواهد داشت نظر به نصب همه علائم و انجام کارهای پیشگیرانه نسبت به نصب گاردریل در حاشیه پیاده روهای تعیین شده در مسیر توسط راه و شهرسازی اقدام شود.

 
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زاهدان تصریح کرد: پلیس راهور بصورت جد از ورود وسائل نقلیه سنگین به سطح شهر جلوگیری به عمل آورند و شهرداری زاهدان اقدامات جدی بمنظور برخورد قانونی مناسب با دستفروشان و دوره گردانی که باعث ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران پیاده در خیابان‌ها خواهد شد را معمول دارد.

 
در ادامه جلسه مصوبات جلسه قبل و مسائل ترافیکی شهرستان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و موارد فوق در این جلسه مطرح شد.

 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark