کد مطلب: 38862
 
راه اندازی 2 واحد دانشگاهی پلیس در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شعار امسال هفته نیروی انتظامی را پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار اعلام و برنامه‌های این هفته را در سطح استان تشریح کرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
سردار رحیمی
 
سردار رحیمی
به گزارش زاهدانه ، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و هفته نیروی انتظامی شعار امسال هفته نیروی انتظامی را "پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار" عنوان کرد و گفت: همه ابعادی که برای شعار هدفمند پیش‌بینی شده یک پیام و بار ارزشی برای جامعه دارد.
وی بیان کرد: تلاش جهادی در شعار هفته نیروی انتظامی برگرفته از شعار امسال است که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است.
سردار رحیمی افزود: «اقتدار، توانمندی و قانو‌ن‌مداری»، «خدمت‌گزاری، پاسخگویی و کرامت انسانی»، «دانش‌بنیانی، حرفه‌ای گرایی و روزآمدی»، « تلاش جهادی، ایثارگری، تعالی فردی و سازمانی»، «ولایتمداری، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و جامعه ایمانی»، «اعتماد عمومی، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی» و « آموزش همگانی، پیش‌بینی و پیشگیری اجتماعی» عناوین مهم هفته نیروی انتظامی است.
راه اندازی 2 واحد دانشگاهی پلیس در سیستان و بلوچستان
فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار داشت: در هفته ناجا برای نخستین‌ بار و با هدف ارتقای سطح علمی و آگاهی کارکنان، یک شعبه از دانشگاه علوم انتظامی امین که مختص کارکنان ناجاست و یک شعبه دانشگاه علمی کاربردی پلیس در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی نیز در سطح کاردانی و کارشناسی در رشته‌های تربیت‌بدنی، حقوق با گرایش نگارش حقوقی و حقوق با گرایش ضابطین قضایی و پدافند غیرعامل و امداد و نجات را برای عموم مردم دایر می‌کند.
تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان
سردار رحیمی تصریح کرد: از برنامه های هفته نیروی انتظامی برگزاری نشست با بازاریان ، کسبه و اصناف که در قالب یک نشست هم اندیشی وفاق و همدلی با عنوان پلیس اصناف و بازاریان وامنیت عمومی برگزاری همایش هم اندیشی با ریش سفیدان ،علما و روحانیون تسنن و تشیع، بازدید نیروی انتظامی با دانشگاه و اساتید و دانشجویان از بخش های پلیس های تخصصی تا با شرایط و فرآیند کاری پلیس این قشر از جامعه آشنا شوند از برنامه های این هفته است.
Share/Save/Bookmark
مرجع : عصر هامون